Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått mail fra AVA i Finland....De har nå kun 4-5 mnd ventetid på ED-forsøk der:)))

Må si at det frister og dra tilbake dit:) Både pga språket og prisen. Vi valgte de bort i fjor etter første forsøket da ventetiden var hele ett år....

Vi har bedt om nytt forsøk i Spania nå etter det forrige som endte negativt, og tenker på og gjennomføre det. Skal ha innsetting i uke 39 ca.

MEN kan jeg si til de i Finland at vi ønsker forsøk hos de? Og kjøre dobbeltløp? Vet om ca 2 mnd om forsøket i Spania ender negativt, og burde sånn sett ha god tid til og avlyse forsøket i Finland om vi mot all formodning skulle bli gravide. Hva ville dere gjort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du kjøre dobbelt løp, synes det høres lurt ut jeg:-) Masse lykke til Frøya-vennen!

Klem

Skrevet

Jeg hadde kjørt dobbelt-uten tvil!

Skrevet

Kjør dobbelt, Frøya! Er det noe sjangs for at de finner det ut? Og hva er det verste som kan skje isåfall?

Skrevet

Hadde ikke nølt, hadde kjørt dobbeltløp!!!

Skrevet

Tusen takk for hjelpen:)) Jeg er veeeeldig fristet til og kjøre dobbelt. Frøyamannen mener det er uetisk og trekke seg, noe vi selvfølgelig må gjøre om vi skulle være så heldige og bli gravide nede i Spania....

Jeg er ikke så sikker på at de allerede om to mnd har en donor klar, så vi burde ha gooooood tid til og trekke oss UTEN at det medfører ulemper NOEN!

Det verste som kan skje er vel at de blir sure:) Tror ikke det skal skje noe verre enn det. Vi underskriver ingen kontrakt før vi vet at vi skal gjennomføre forsøk (sist i Finland gjorde vi det ett par-tre uker før innsetting), så dermed burde vi ikke tape noen penger på det:)

Tror vi kjører dobbelt inntil videre hvertfall:) Jeg svarte på mailen fra Finland uten og si noe om Spania og forsøk der,så nå får jeg bare avvente responsen:)

Skrevet

dobbelløp, det er begrenset hvor mye man skal gidde å vent eå vente gjennom livet. tenk på dere selv neste gang

Skrevet

Hadde garantert kjørt dobbelt-løp jeg i alle fall :)

Det er jo bedre å terkke seg fra Finland da om Spania-forsøket blir positivt! Så kan man jo overlate plassen i Finland til en annen lykkelig dame som blir glad over å komme raskere frem i køen :)

Skrevet

Kjør dobbelt meg god samvittighet. Der er mer en nok av damer som vil ha egg dersom dere trekker dere så de taper ikke noe på det i Finland.

Skrevet

Godt poeng, Turbo og Chaiemae:O) Det er sikkert et par som blir kjempeglade for og overta donoren vår om vi skulle være så heldige og få en spanjol i magen i september:)))

Skrevet

Hei Frøy,

er enig med de andre damene over her. Kjør dobbeltløp:)

Håper det er din tur nå!

Hva koster ett forsøk med ed om jeg kan spørre? Bare litt nysgjerrig...kan jo være vi kommer dithen endag og...

Klem

Skrevet

Godt du også er enig, Mille:O)

Det varierer mellom 4500 euro og opptil 8500 euro på de ulike klinikkene som jeg kjenner til. EGV i Riga er billigst, IVI i Spania dyrest.

Prisene inkluderer alle eggene som donor får ut, medisinene hennes, samt innsettingen. Nedfrysingen av embryo, assisted hatching osv kommer utenom. Det samme gjør medisinene dine, men disse koster ikke så mye.

Håper du slipper og komme til denne prosessen. Du skal nemlig lykkes med egne egg. Uansett godt og ha en plan B.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...