Gå til innhold

redd pappan sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det virker som snuppa vår har blitt redd pappan sin, hyler med en gang han skal holde og kose med henne...flere som har opplevd noe lignende? han blir litt frustret stakkars..hun er 2 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emma synes pappa er grei hele dagen, og han kan godt gi henne mat, skifte bleie osv. (ikke det at han gjør det så veldig ofte da, men det er en helt annen debatt...)

MEN om kvelden er det bare mamma som gjelder...

tror ikke hun er redd pappan sin, men han er jo ikke mamma, da! :)

Skrevet

Snuppa her hadde også en slik periode rundt 2mnd. Da ville hun ikke være hos pappaen sin. Han kunne godt bytte bleie, men ikke noe mer. Det var bare mamma som gjaldt.

Nå er hun 6 mnd, og elsker og være hos pappaen sin. Hun sovner faktisk lettere hos han nå, enn hos meg.

Så vær tålmodig, det går over. Tok vel kanskje 2-3 uker her før hun ville til pappaen sin igjen.

Bare beroliger pappaen om at det er ikke hans "feil". Det blir bedre.

Skrevet

samme som hun over her!! William ville heller ikke være hos pappan sin når han var ca 2mndr!!pappan ble frustrert å jeg ble lei for jeg kunne ikke gå ut døra for da var ungen utslitt av å skrike!! Det gikk over etter noen uker å nå er pappa kjempegøy;)

Skrevet

Dette problemet har ikke vi hatt.

Kanskje hun bør tilbringe mer tid med pappen sin?

Skrevet

Mi tulle er 5 og en halv mnd og er slik ho og,,,,, bare mamma hele tiden så er tungvint hvis jeg skal noe,for ho hyler som om noen skulle ha gjort henne noe vondt hver gang pappa har henne;))))

Skrevet

Her er pappa hellig....

Hun er mer pappa fan en mamma,glemmer og spise om han skal prøve og gi henne flaske og skal bare sjarmere han om han prøver og legge henne....

Men hun hadde en sånn periode tidlig når hun var nesten to mnd,nå er hun snart 4 mnd...

Skrevet

joda, han tilbringer masse tid med henne, men med en gang hun ser han så begynner hun å hyle..pappan er litt frustert da, men han kan faktisk skifte bleie. ser at det er flere her som skrev at det var med 2 mnd alder, så da er det sikkert ikke så unormalt da. håpe det går over om en liten stund:)

Skrevet

Joda, hadde en liten periode med det der vi også! Fant ut at det gjaldt å "trene" på det hjemme!;) Var ikke noe gøy at hun begynte å skrike hvis han skulle holde henne ute blant folk. Så da hun begynte med det der, fant vi ut at det var på tide at han brukte litt ekstra tid med henne. Han er en kjempeengasjert pappa da, så det var ikke mangel på det, men det er jo mamma de kjenner best i den perioden. Spesielt når man ammer..

Bare vent, de kommer til å bli beste venner!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...