Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått bivirkninger av spray,som konstant tissing,trøtthet? Testet negativt for blærekatarr, gått på spray siden 19 Juli,men fått disse symptomene nå den siste uken,kunne bodd på do egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare slike symptomer når jeg er gravid jeg...:)

Skrevet

men jeg går jo på spray?tror ikke jeg er det,har ingen magefølelse på det,føler meg mer syk egentlig:)

Skrevet

I felleskatalogen står det "Hvis du likevel blir gravid under behandling med Synarela skal du slutte med preparatet og kontakte lege".

Men hvis du føler deg syk og ikke gravid (mest sannsynlig) får jeg ønske deg god bedring;)

mvh

Skrevet

Men,det kan jo ikke være normalt å tisse så ofte,føles jo som om blæra mi er helt utslitt:)Hadde ikke noen slike symtomer når jeg gikk gravid med datteren min iallefall. Takk for svar iallefall.Hvor er du i forsøket da?

Skrevet

Hei Lenea!

Du bør sjekke med lege hvorfor du er så tissetrengt og trøtt. Hvis du ikke får mensen må du jo ta gravitest. Det høres jo unormalt ut for deg, og kan vel ikke bare være en psykisk reaksjon.

Som sagt har jeg hatt det sånn som gravid, men da sikkert i fra uke ca 6 og utover.

Jeg begynte med spray i dag og begynner med sprøyter tirsdag om drøye to uker. Jeg tar forsøket som et rent eksperiment - hvor mulig er det å få til noe med steril mann og som 43-årig kvinne? Hvis vi får det til er det godt nytt for andre modne prøvere - ja de yngre også. Vi er jo helt avslappet mht forsøket, for vi har jo tre barn fra før. Intet press, bare et siste forsøk på å sjekke om "gamlemor klarer å verpe litt".

Hadde jeg virkelig vært heelt hekta på å få ett barn til, så hadde jeg gått for en pakke på 3 forsøk - nå får vi ta det som det kommer med en aller siste hormonstimulering;)

For å si det slik så unner jeg alle de andre her inne å bli gravid før meg;)

Ha fortsatt en fin helg, så må du få orden på helsa di!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...