Mockanin Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Mannen og jeg har tenkt å ta oss en langhelg i utlandet. Vi kunne tenke oss å reise fredag og komme hjemme igjen søndag. Har ikke bestemt når vi skal reise ennå. Hete tips mottas med stoooor takk.
melkekua™ Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Stinkerbelle var nettopp i Amsterdam og tror hun kan anbefale det )
Alba44 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Tallinn, Munchen, Praha og Madrid anbefaler jeg. Flotte byer!
Matildesnusk + lille ups Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Beste langhelga jeg og samboereen har hatt, var i Budapest. Billig og utrolig koselig by for oss kaféelskere! :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 melkekua har helt rett! Amsterdam ja! Vi reiser tilbake igjen i Desember!!
milli78 Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 Har vært de fleste stedene som er nevt her, men min absolutte favoritt for meg og mannen min er Paris. Vi er HELT enige om at vi skal flytte til Paris i vårt neste liv... Bonusen er jo også at det tar 2 timer å fly dit!
Mamma`n til turbo Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Madrid er definitivt min favorittby og perfekt for en romantisk weekend:-) Ellers så synes jeg Barcelona, København og Frankfurt er deilige steder å reise til. God tur:-)
RompeRock Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Paris Men jeg ville reist torsdag, slik at dere får to hele dager der. Jeg vil også...;o)
Lillesnuppis Skrevet 9. august 2008 #10 Skrevet 9. august 2008 Amsterdam eller Budapest uten tvil. Ikke er det lang flyreise heller. Skal til Amsterdam i desember med mannen å besøke svoger og svigerinne. Budapest skal jeg til i mars/april sammen med en venninne. Kjempe fint i Buda. Mase koselige cafeer med masse god kaffe med masse godt oppi :-)
♥2 små gull♥ Skrevet 9. august 2008 #11 Skrevet 9. august 2008 Vi tok en langhelg i Helsinki, og der var det faktisk veldig fint og koselig! Ulempen er at det er dyrt, mye er dyrere enn i Norge...
Gjest Skrevet 9. august 2008 #12 Skrevet 9. august 2008 Berlin! Har bodd der et år. Kjempebra by. Masse gøye utesteder og masse bra shoppingmuligheter. Ganske billig til å være storby.
du og jeg og vi to Skrevet 9. august 2008 #13 Skrevet 9. august 2008 Lisboa! Bo på hotell Eden, deilig vær der stort sett utover høsten!
du og jeg og vi to Skrevet 9. august 2008 #14 Skrevet 9. august 2008 Men mitt heteste tips er å reise torsdag, ellers blir det liksom ikke langhelg;) Må nesten ha tre overnattinger hvis dere først drar!
Masaili <3 Skrevet 9. august 2008 #15 Skrevet 9. august 2008 Vi var i Vilnius (litauen) på langhelg i vår:) Det var knallbra! Billig og nydelig mat og drikke, og ikke minst; mange herlige spa og billige klær og sko! Også europas største kjøpesenter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå