Ulldott Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Noen som vet? Er det samme forskjell som nan 1 og 2?
Labambie Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Nei, det er ikke det samme. Hipp 2 skal ikke brukes. Hipp 2 er kun en tilskuddsblanding, det står på pakken. Det er IKKE mme, og et melkemåltid skal aldri være Hipp 2. Du skal bruke Hipp 1. Om barnet får KUN faste måltider iløpet av en dag (f.eks grøt til frokost, brød til lunsj, middagsglass og grøt til kveld igjen) så kan du bruke Hipp 2 som tørstedrikke. Det er egentlig bare tull at den finnes, det er garantert mange som gjør feil der, og barnet får ikke i seg nok næring..
Sunniva78 har to små Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Oj! Jeg bruker hipp 2 i grøten jeg, han får grøt 1 gang om dagen. Jeg var usikker på dette, så jeg spurte på butikken. Se sa at Hipp 2 var det same som Nan 2! Bør jeg altså bruke Hipp 1 i grøten?
Ulldott Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Ok! Endelig forsto jeg det! Har lest på pakken men har ikke forstått hva de mener. Tusen takk labambie )
Labambie Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Ja..... 1'ern som gjelder. Står tilskudd på pakken, ikke morsmelkserstatning. Tror jeg hadde blitt litt sinna på butikken da gitt!!
Sunniva78 har to små Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Blir litt oppgitt over butikken ja... Men klart, det er jo mitt ansvar å se til at jeg kjøper rett. Er ikke så lett da, når jeg ikke bruker mme til vanlig... Vel, da blir det Hipp 1 i morra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå