fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 8. august 2008 #1 Del Skrevet 8. august 2008 heisann skulle på overtidskontroll forrige mandag i håp om å bli satt i gang pga svangerskapsforgiftning... var da 12 dager på overtid. skulle vere der klokken 8 om morgenen så jeg sto opp tidlig og fikk dusjet meg og satt mini klyx (syntes det var greit å ta hjemme siden jeg ikke har fått det på noen av de to tidligere fødslene) jeg og mannen min reiste til sjukehuset og ble tatt imot og jeg ble lagt på registrering og tok urinprøve. etter å ha ligget der i 30 min skulle jeg inn på ul. pga lite fostervann. legen fant ut at joda her var det lite vann så de ville legge meg inn mens de ventet på ledig fødestue(selvsagt fult på føden når jeg skulle føde) så tok hun en invendig undersøkelse og fant ut at jeg hadde 3-4 cm åpning og var svært moden, dvs. jeg slapp å settes på kur, de skulle forsøke å ta vannet mitt når det ble ledig fødestue.... jeg og mannen min fant ut at siden vi har to jenter fra før så skulle han reise hjem og jeg skulle ringe når de skulle ta vannet.... timene gikk og jeg trasket rundt på sykehuset til halv fire og fikk da komme inn... ble tatt imot av verdens herligste og mest sprudlende jordmor som skulle følge oss gjnnom fødselen:) hun tok vannet(ikke at det kom så) satte på en elektrode greier på hodet til babyen så fikk jeg på meg de sexy nettingtrusene og bleier...he he lekker donald gange fikk jeg. ringte mannen min som skaulle komme så snart han hade laget middag til ungene og barnevakten:) fikk noen små rier men de var så små at jeg knapt merket dem.... jordmoren sa at om ting ikke ville t aseg opp måttte jeg ha drypp. klokken 17 begynte riene for fult som om noen slo på en bryter... rett på 1 min. imellom og jeg begynte å stresse litt for mannen min ike var kiommet og jeg hadde en styrt fødsel sist ringte han å sa at han burde skynde seg for her kom det sikkert til å gå ganske fort. så 20 min etter var han der og lystgassen var trygt plassert i hånda på meg(som om jeg villle gi slipp på den) jeg pustet å peste meg gjennom riene, prøvde å tenke på bølger o.l. noe som ikke funka på meg, men klarte å fokusere ganske greit på riene... klokken 19 følte jeg at nå måtte jeg trykke.... låg i side leie så jm fikk klipt av meg trusene og hevet foten min opp i den ene fotbøylen... hun sjekket meg så og sa at det var en liten kant igjen...herregud for en grusom kant for jeg fikk ikke trykke før den var slettet ut.... ca 10 min senere greide jeg ikke merer og ropte at nå trykker jeg samma faen om det er en kant eller ikke!!! da sa jm at jammen da trykker du da vet du:) og gjett om jg trykte... herregud så vondt. jm tok finske grepet tror jeg hun kalte det på meg så jeg ikke skulle reven sånn... og klokka 19.30 var prinsessen vår ute... 4110 g og 53 lang og verdens nydeligste lille baby selvsagt:) ingen sting måtte syes takket være jm som hjalp meg med å puste babyen ut.. så nå er vi hjemme med full fart i hormonene så her gråtes det for alt og så sveves det på en rosa sky innimellom all gråtingen:) satser på mindre gråting og mere rosa skyer etterhvert takker med dette for meg og ønsker alle kjempe lykke til og kaster litt fødestøv over dere alle!!!! mange klemmer fra frøya79 med 3 nyyyyyyyydelige prinsesser <3<3<3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138406950-da-har-jeg-f%C3%B8dt-ei-lita-prinsessemin-kjempe-fine-f%C3%B8dself%C3%B8dehistorie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poteto Skrevet 11. august 2008 #2 Del Skrevet 11. august 2008 så fine historie.. gratulere så my emed enda en jente Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138406950-da-har-jeg-f%C3%B8dt-ei-lita-prinsessemin-kjempe-fine-f%C3%B8dself%C3%B8dehistorie/#findComment-138429613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå