Katio Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Søkte nettopp barnehage plass til min datter på 4 uker, fra 09. Bor i St.hanshaugen området og søkte nettopp barnehage i dette området. Og sp.målet er da om jeg også kan søke barnehage plasser rundt sentrum området? Selv om jeg har søkt i St.haugen? For å sikre meg plass. På forhånd takk for svar
Gjest mphs Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Nei du har kun 4 alternativer på søknaden til barnehageservice
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 I Oslo søker man pr. bydel. Du kan også sende søknader til andre bydeler, men man kommer helt bakerst i køen i bydeler man ikke bor i. Men søker man i en bydel med full dekning er det selvsagt mulig å få plass selv om man ikke bor der. Du kan f.eks sende søknad til Bydel Froger eller Grunerløkka som grenser mot Bydel St.Hanshaugen, men Bydel Frogner har enda dårligere dekning enn St.Hanshaugen så det er lite sannsynlig at man får plass. Hvis man flytter til annen bydel får man med seg ansienniteten fra den forrige bydelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå