Gjest Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Min kommende datter skal hete michelle og jeg trenger ett fint navn foran, tips? Det skal helst være spesielt og ikke vanlig:)
Vipsenmamma Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Bea Michelle Edie Michelle Juni Michelle Erin Michelle Jenny Michelle Molly Michelle Aimee Michelle
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Det bare må bli: Ava Michelle.. Det er SÅ utrolig vakkert!
Tinama Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Lilja/e Michelle Anna Michelle Jona Michelle Thea Michelle Lilly Michelle Hedda Michelle Helle Michelle
Frustrert76 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jennifer Michelle,Leah Michelle,Erle Michelle,Ada Michelle,Elena Michelle,Celin Michelle,Hedda Michelle,
mamma til Isak Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Ida Michelle Frida Michelle Nina Michelle Mina Michelle Lisa Michelle Emma Michelle Luna Michelle Aida Michelle Mari Michelle Eira Michelle Lykke Michelle Iris Michelle Siren Michelle Anna Michelle
Maya_1 Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Hva med Ella som noen kom med en tråd om, Ella Michelle. Syns ihvertfall ikke det passer seg med et helnorsk navn foran et så fransk, så ville holdt meg i den gaten. Celina/Celine Michelle Eloise/Elise Michelle Yvonne Michelle Vivien Michelle
Vannmann35 Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Første jeg tenkte på var Anna Michelle, men Anna er jo ikke så uvanlig da... Hva med: Luna Michelle Lilli Michelle Dina Michelle Stina Michelle
Jenta_00_ Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Elina Michelle Ina Michelle Tonje Michelle Nadia Michelle Else Michelle Maria Michelle
Ramiro Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Sandra Michelle Helena Michelle Lone Michelle
Gjest Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Min venninne har ei datter som heter Sanna Michelle. Jeg syns det er veldig fint. Live Michelle Tale Michelle Luna Michelle Iben Michelle Leona Michelle Ella Michelle Hedda Michelle Eira Michelle Ea Michelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå