Gå til innhold

Gode tips til Leah?

Anbefalte innlegg

Hvis vi får jente liker vi navnet Leah veldig godt, men vi føler det er litt kort. Kunne tenkt oss et dobbeltnavn;) Tenkte litt på Leah Emilie og Leah Malene, men den siste fikk jo seff ei veninne snusen i (etter at jeg hadde sagt hvilke alternativer jeg likte) og sier hun muligens skal bruke det, så der røyk det:P Hehe.. Noen gode forslag??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138406567-gode-tips-til-leah/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Leah klarer jeg ikke å like, det er ikke pent i tillegg til at det er fullstendig oppbrukt.

I tillegg er Emilie oppbrukt......

Vel, her er mine forslag

Leah Cecilie

Leah Karete

Leah Josefin

Leah Marian

Leah Dyveke

Leah Karine

Leah Fredericke

Leah Charlotte

Leah Christin

Leah Sunniva

Jeg synes Leah er utrolig nydelig, men kunne ikke brukt det selv av flere årsaker :o(

Siden Leah er såpass populært ville jeg valgt noe litt mer originalt enn Leah Emilie, selv om det er pent nok. Hva med:

Leah Olivia

Leah Camille

Leah Sofie

Leah Anine

Leah Tomine

Leah Celine

Leah Betine

Leah Adele

Leah Terese

Leah Eline

Leah Isabella

Leah Marikken

Leah Valentine

Leah Pernille

Leah Benedicte

Leah Elise

Leah Emilie er knallfint:)Liker DU navnet så ikke bry deg om noen tar det samme,husk at noen bruker begge andre ikke. Du kan jo evnt prøve å finne ut om hun skal bruke begge,hvis ikke kan jo dere gjøre d,så blir det ikke helt likt:) Emilie er en av mine favorittnavn:)Lykke til

Annonse

Leah Malene klinger ikke så bra pga. 2 x le: LEah maLEne.... Leah Emilie er fint, men to utpregede poppisnavn sammen blir egentlig bare kjedelig, virker så fantasiløst... Hva med:

Leah Cornelia

Leah Serine

Leah Tomine

Leah Ellinore

Leah Margrete

Leah Bertine

Leah Amelie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...