trillemamma Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg ville til byen i dag for å se på seilskutene under Tall Ships Races, men det var ikke populært hos sambo. Han mener det blir alt for mange inntrykk for lille jenten. Hun er 2 uker gammel og alt for liten til å takle alle de lydene og alt bråket som er i Bergen sentrum denne helgen, mener han.
Zitro Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Vil nok tru at hu ikke vil få med seg en dritt jeg da men... hu er så liten at hun garantert kommer til å sove seg igjennom hele saken. Putt henne i vogna og dra og se du... Med god samvittighet. Våkner hun så er det vel bare for bleieskift og litt pupp eller flaske uansett. Jeg hadde med meg min på 17. mai jeg, hu var da nesten 3 mnd og sov seg igjennom det ene korpset etter det andre... Ikke tegn på å reagere på lyden i det hele tatt....
trillemamma Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Oki, godt å høre. Vi drar nok ikke til byen i dag, men i morgen eller søndag. :-)
Axus' girlfriend Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 dra inn til byen du:) overstimulering blir mer et tema når de er litt mer våkne og nyskjerrige. oda var med meg i 50års dagen til mamman min, 7 dager etter fødsel. sov igjennom masse synging og taler - for fra fang til fang hos gamle tantene sine:)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Nei, det er du ikke. Veslejenta vår er 6 uker nå. Hun har vært med på skalldyraften, ferietur med bil og båt, bursdagselskap og idag har vi vært på kystkulturdager. Hun sover som regel hele tiden når vi er noe sted, så jeg ser ikke problemet. Blir hun overstimulert så gråter hun. Da er det bare å finne et stille sted og roe henne ned.
2 hjertegull :) Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Enig der, hun sier ifra hvis det blir nok.. Da Mia var mindre hadde vi henne med på EM i scooter cross, hun sov gjennom det hele.. Våknet på slutten, da gikk jeg i bilen å satte meg å ga henne litt pupp.. La henne tilbake i vogna igjen å gikk opp til området, da sov hun igjen, så tror det går helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå