forsiktig-optimist med baby:) Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hva skrives i feltet for far på helsekort for gravide hos dere som har vært så heldig å komme dit? Lurer bare. Skal til legen neste uke...
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Var hos legen i går da vi var 11+0, og da skrev legen flere ganger IVF, som en forklaring på at det ikke var noen far. Hun strøk også ut alle feltene med far og fylte inn mitt navn, altså jeg som kvinnlig partner. Dumt at skjemaene er så A4, for det burde jo være felt for aleneforeldre, donorforeldre, om man er gift med mann eller dame, osv.. Men det er nå bare å krysse ut det som ikke passer, og fylle inn det som man synes passer Lykke til!
eva37 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jeg er alene, og på mitt helsekort er far-feltet er ikke fylt ut. Legen ble enig med meg om at det bare kunne stå tomt. Spiller forsåvidt ikke noen stor rolle for meg om det hadde stått anonym donor eller noe.
StorkeMammaen Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Legen min skrev ukjent (inseminasjon), hun spurte om det var greit først da. Det kortet jeg har skrevet sjøl så skrev jeg anonym donor. Lykke til hos legen!
Deneb Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg lever i partnerskap så legen strøyk ut "far" og skrev "medmor" istedet )
callmebecka Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Signerer Denebs innlegg. Vi har samme fastlege som sist, og hun fyller på egenhånd inn min kones opplysninger, og kaller henne medmor. Hvis jeg hadde blitt gravid alene ville jeg nok valgt å skrive donor i feltet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå