Gå til innhold

Krem mot strekkmerker

Anbefalte innlegg

Jeg sendte samboeren til Body shop med instruks om å kjøpe strekkmerke-kremen de har der (Stretch mark improver). En kollega av meg anbefalte den.

Samboeren kom hjem med cocoa butter, body butter..... Det hadde dama i butikken funnet fram til han når han hadde spurt etter strekkmerkekremen. Hvorfor fikk jeg den? Noen som vet om den gjør samme nytten? Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138406236-krem-mot-strekkmerker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Body Shop har fått "stopp" på stretch mark improver og cocoa butter stick, de 2 mest kjente produktene som er laget for akkurat strekkmerker. Hvorfor de har fått stopp er jeg ikke helt sikker på, men det er IKKE av skadelige årsaker, sannsynligvis noe kluss med produksjon osv. De er også utsolgt i omtrent hele landet...

Bruk fete hud lotion, eller f.eks cocoa bodybutter, har hørt mye fint om de, og jeg elsker lukta :)

Dette med strekkmerker er vel også litt arvelig...

Moren min smurte seg med vanlig spenol både da hun gikk gravid med broren min og meg - og hun har ingen strekkmerker!

Det samme gjelder svigermor.

Jeg smører meg også med spenol - ingen strekkmerker så langt i alle fall.... I tillegg koster spenolen ca kr 10,-

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...