Gå til innhold

Hva er grunnen til at dere er alenemødre?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

blir alenemor til to, fordi bf viser seg å være helt psykopat....... hadde intet annet valg enn å gå . I slike forhold, kan man ikke være....

veldig trist, fordi jeg var oppriktig veldig glad i han. men han er tydligvis syk, og trenger hjelp. d kan ikke jeg gi han..........

Fortsetter under...

førte frk ble unnfanget på ferie i thailand, så da jeg kom hjem følte jeg ikke for en abort, har tatt en når jeg var yngre og følt ejeg måtte ta ansvar for mine handlinger, har aldri angret, har vært alene med henne hele tiden og det har funket fantastisk.

møtte en mann i januar jeg trodde var drømme mannen, han flyttet fort inn og vi hadde det veldig bra frem til sommeren. da begynte vi med å ha samvær her med hans 3 barn og ting raknet sakte men sikkert, jeg bare så det ikke. så etter mye overtalelse fra hans side så ble vi gravide, skulle gifte oss og flytte til noe større. istarten av august dro han fra meg i sinne, ble borte en helg, men kom tilbake med halen mellom beina og ba om unnskyldning. jeg tok han inn igjen for jeg elsker han jo.. elsket..

så for to uker siden fikk jeg et hormonelt utbrudd og masse bagateller endte i en kjempe krangel hvor jeg ba han ryke og reise, etter det har jeg ikke sett eller snakket med han.. så regner med at jeg gjorde rett, for føler han er feig og lite å samle på som ikke vil kjempe for oss når jeg er gravid med hans 4. barn! gleder meg forsåvidt til å høre hans side, selv om den nok ikke har noen innvirkining på mitt valg lenger..

Har 2 barn fra før sammen, ble slutt for 1 år siden. Skulle prøve til igjen, jeg ble gravid, vurderte abort, men han ville gjerne vi skulla ha et barn til. men i det hele tatt så funket det ikke. (Han har rusproblem) Han lovet å kutte ut, men han gikk på en smell og etter det har vi nesten ikke sett han...ikke samvær fortiden, og ingen betaling av bidrag....

Jeg er vel det man kaller dumsnill,men jeg er så sliten for tiden at jeg ikke orker å ordne opp, det får suse og gå litt til. Jeg og barna mine på snart 3 og 5 år har det bra, og vi gleder oss til den nye skal komme...så jeg synes synd på BF når han finner ut hva han går glipp av....hvis han gjør det... sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...