anette&tutta mari :) Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hei, har ei jente på 2 og en halv uke. Når begynner man å sove ute? Nå er det jo ikke så varmt ute lenger heller. Er det sånn at alle babyer bør sove ute, eller holder det å gå en lang tur hver dag?
MammantilLeah Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Heisann... så lenge jenta de er godt kledd, og har en dyne over seg tror jeg ike det skal gjøre noe å sove ute, jenta mi er født i mai, hun har sovet ute siden vi kom hjem i fra sykehuset, tror de bare har godt av å sove ute i frisk luft jeg går gjerne en tur om dagen,pluss at ho ligger ute i vogna og sover...
ingrid-84 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 mange mener at babyene sover bedre ute, og at de også kan sove bedre om natta når de har fått frisk luft om dagen... har du mulighet, kan du jo gå en tur og så la babyen bli liggende i vogna og sove videre når dere kommer tilbake (f.eks. på terassen) det gjør jeg ofte, hvertfall ved en lur om dagen... gutten min er forresten født i slutten av mars og mener å huske at han sov litt ute fra han var noen få uker gammel...bare tilpass påkledningen etter vær og temp. så det hverken blir for varmt eller kaldt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå