Gå til innhold

Hvordan er prosessen, og hvor land tid tar det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Blir sannsynligvis henvist til Tromsø når jeg skal til gyn igjen i august, med mindre det har skjedd noe denne syklusen da...

Lurer veldig på hva som kommer til å skje da, rekkefølge, tid osv.

Hvis noen gidder å skrive litt om hele prosessen, så hadde jeg blitt veldig takknemlig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,litt vanskelig for meg å svare på det siden jeg ikke vet hva "problemet" deres er,men vi skal ha icsi, og var til første utredning i desember, startet på hormonkr pga sjeden eggløsning og mensturasjon, så begynte jeg på spray 19 Juli, skal starte på spøryter den 13 August, første UL for å sjekke eggene,så uttak og innsettning de påfølgende ukene, Dette er ganske individuelt,men fra spray til graviditets test, skal det ta ca 40 dager,håper svaret mitt ga den en liten pekepinn:)Lykke til videre:)

Skrevet

Det kommer jo også an på hvor stor pågang det er på sykehuset akkurat nå.

For min del ble søknad sendt i begynnelsen av oktober. Første samtale med Riksen i slutten av november. Begynte medisiner rett etter det til første AIH i desember (som ble negativt). Neste AIH i februar (pga at Riksen sier man må ha en pausemnd mellom hormonkurene ved AIH og pga at de ikke hadde plass til IVF akkurat den måneden. Derfor ble det nytt AIH). Negativt AIH i februar. Begynte medisiner for IVF i midten av mars med uttak 30.april.

Så ja, ting tar tid! Nå skal jeg starte med spray på søndag til forsøk nr 2 siden første forsøk ikke gikk så bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...