*Wimsey* Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 jeg bare lurer på en ting... alle snakker om grøt og velling og alt detta.. jenta mi er 5 mnd til søndag og har nå begynt og gi henne grøt. men jeg gir med skje.. skal man liksom ikke det før de får tenner?? synes alle her lager velling.. hmm..
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 De fleste begynner med en type velling. Kaller det tynn grøt jeg da.. Men tror de fleste gir velling på skje. Noen gir på flaske, men ikke ALLE. Jeg begynte med skje da snuppa var 3 mnd. Begynte da med vann på skjee`n. Slik at hun skulle venne seg til den. Begynte med tynn grøt på skje da hun var 4 mnd. Bare sånn at hun skulle venne seg til litt tykkere konsistens. Økte grøt-tykkelsen gradvis!! Er ikke noe med at de ikka skal ha skje før de har fått tenner nei...
Krokka og prinsessa Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Velling= melk med litt grøtpulver i. Må du gi før du begynne med tykk grøt så magen får venne seg. vi gav vellingen med skje, og lot den bli til grøt gradvis. Har ingenting å si om barnet har tenner eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå