Gå til innhold

Synes du sprosser og/eller skodder er fint???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på huset, sprossene og skoddene. Er huset gammeldags og kanskje litt hytteaktig syns jeg det bare er koselig med skodder, men om det ser fake ut (om du skjønner) så syns jeg det er litt harry. Er heller ikke begeistret for sånne sprosser som deler vinduet opp i "hundre", men sånne som deler vinduet i 4 eller 6 syns jeg er ok. Trengs riktignok litt tilvenning om man fjerner da - naboen min fikk det ikke til (og jeg syns forsåvidt også huset hennes var penere med sprossene).

Sprosser er kost:o)) Tok av mine for litt siden da jeg pusset vinduer, og det er myyye finere med de på:o)

Sprosser gir en mye lunere og mer romantisk stemning synes jeg, og vårt hus er ikke bygd på 80 tallet, hi hi.

Men, det kommer an på huset også da, når er det bygd? Vi har et sånn Block Watne hus, og det er mye koseligere med sprossene på:o)

Skodder er ikke så fint synes jeg.

Huset er bygd midt på 80-tallet ja...Skoddene er vel egentlig uaktuelt å ha på igjen, og synes egentlig sprossene tok mye lys.. Er vel kanskje verst for mamma, hun som eide huset før og satte dette på. Får vel angst av å se at jeg robber av alt, tar bort alle blomsterbedd o.l he,he :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...