Gå til innhold

for dere som har begynt å tenke så langt fremover


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Regner med at vi arver litt klær fra andre familiemedlemmer, og venner. Regner alikevel med å måtte kjøpe de dyre tingene som vogn, seng, bilseter ol selv. Da blir det nok nytt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også førstegangsfødende, så står på rimelig bar bakke, med unntak av ei vugge som min kjære bestefar har laga til meg for mange år siden :o)

 

Jeg regner med at jeg arver en del klær fra søsken som nok er ferdige med barnefødsler, siden jeg er attpåklatten. Men store ting som vogn, bilsete, baderomsutstyr og sånn må nok skaffes nytt. Jeg tror ikke vi kommer til å kjøpe sånne ting brukt heller. Men jeg har ikke tenkt så veldig mye på dette enda, vil først se at jeg havner trygt over i 2. trimester om en måneds tid... Jeg gleder meg til å begynne å shoppe utstyr, da blir dette jo enda mer virkelig. Særlig siden lillemann i magen ikke gir noen særlig tegn til at han er der enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det jeg kan få brukt jeg!! Hvis det er pent da.

Har allerede fått et bilsete av en kollega, og sprinkelseng

etter en venninne.

Tror jeg heller vil prioritere nye klær!

 

Er heldig å få ny vogn av min mor da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å arve det meste, og det gjør ikke meg noe om det ikke er nytt. Det blir jo nytt for oss. Helseteppe og sånn vil jeg nok ha nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...