Makkapakka Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Ha, ha - må le av meg selv. Jeg skulle i alle fall ikke bli en sånn mor som har mange forskjellige vogner....Og nå er jeg blitt det alliekevel! Vi har en Emmaljunga Duo Edge, som er veldig pent brukt. Vet ikke helt om jeg vil ha den i barnehagen til jenta mi. Den blir vel veldig skitten av å stå der? Vurderer å kjøpe en på finn.no som jenta kan sove i i barnehagen. Noen tips? Er jo veldig fornøyd med Duo Edge, men de er jo så dyre (selv om de er brukt). Vil ikke bruke mer enn ca kr 2500, men den må alliekvel være stødig og stor nok til å sove i (ikke trille, det har vi også)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Du kan få kjøpe vår brio sportsvogn Skal ikke ha mer enn 650 for den Full liggestilling, regulerbart styre, lufhjul og med fot trekk Svart.
Marande Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Har du fått tak i vogn til barnehagen? Vi skal selge vår 2005 modell simo kombivogn, kjempe fint brukt, tenkte 2000 for den vi da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå