lubbeline Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Nå er sommeren over, og det er på tide med nytt Bergenstreff, noen som har en god dato? første lørdag i sept`?
monica07 Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Hei! vi kan vel prøve med den lørdagen. Jeg hadde synes det var hyggelig med et treff.
Snurri Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg har veldig lyst å bli med! Sliter med eggklekking og trodde jeg skulle fått tatt min første insiminsasjon denne sommeren, men har ikke hatt eggløsning de siste to mnd. Er et andre her som har slitt med det etter SA?
lubbeline Skrevet 12. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2008 Lurte på om vi kunne møtes klokken ett den dagen?...skal på jobb klokken tre....:-) Har nok ingen erfaring med eggløsning som uteblir...men om du spør på Bli gravid...eller her i forumet er det nok noen:-)
lubbeline Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 Dytter litt på denne...lørdag 6 sept, i 5 etg på spiseriet:-) tror jeg det var det het:-)
Hocathy Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Hvordan vet vi hvem vi skal møte? Veldig lyst å treffe dere andre.
lubbeline Skrevet 23. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2008 Ja det er jo det da...men vi har pleid å "spotte" de som bi ikke har sett før...men prøver sitte toil venstre der man kommer inn, og er fganske flinke å følge med, jeg vet ikke helt hvordan man sender PM...men om du finner ut av det, kan du få mitt tlf nr:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå