Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det vanlig at barna sover i juniorseng? Eldstemann fikk juniorseng da han ble storebror to år gammel. Nå er han blitt fire og mini snart to, og vi tenkte kanskje at hun kan arve juniorsengen - eller tror dere det er tidlig for en fireåring å gi slipp på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han trenger vel strengtatt ikke ny seng før han har vokst ut av den han har, på den annen side så er det jo en som kan arve den og det er jo unødvendig å kjøpe en juniorseng til...

Hadde nok bytta senga til eldste man, men la han få være med å bestemme hva slags seng han vil ha og gjør gjerne et nummer ut av at han nå er så stor at han skal få stor seng...

Skrevet

ja, var noe slikt jeg tenkte. Vet ikke hvor lenge juniorsengene er ment å vare, men synes det hadde vært OK å slippe å kjøpe en junior til dersom det bare er kortvarig at vi strengt tatt trenger to.

Skrevet

Jeg hadde også inkludert barnet selv. Ikke fokuser på at nestemann skal overta, men på at han nå er stor gutt og skal få stor seng. Har selv en jente på snart 4 som verker etter å få ny seng. Den skal selvfølgelig være rosa. :-)

Skrevet

Vi har ikke junior seng til sønnen vi.. Han fikk stor, vanlig enkelt seng da han var ferdig med sprinkel senga.. Og han stor koser seg i den.

Skrevet

Vi har heller aldri hatt noen juniorseng, begge våre har flyttet rett fra sprinkelseng til vanlig seng. Ikke noe problem.

Så derfor vil jeg tro det er helt flott å gi senga videre til yngstemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...