Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Bedre/dårligere/samme som sparkjøp? Bedre/dårligere/samme som hm?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Kjøper ikke klær fra Sparkjøp! Før var klærne til Ellos av relativ dårlig kvalitet, men nå synes jeg det har blitt mye bedre. Har kun kjøpt et par kjoler derfra, men vil si at de har samme kvalitet som HM. Skoene deres derimot, er svært dårlige. Ikke de merkeskoene selvsagt, men de av Ellos merke.
Live_79 Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Enig med nr 2 her.. Jeg har faktisk vært strålende fornøyd med 80 % av kjøpene mine hos Ellos. Og man merker ganske fort om det er dårlig kvalitet på klærne eller om de ser billige ut "live" når man får dem - og da sender jeg dem bare tilbake! Altså- det er jo ikke akkurat ferrarien av klær dette her, men jeg bruker Ellos der jeg tidligere brukte HM - til basisklær og sesongklær jeg ikke forventer skal vare for evig. Har kjøpt endel sko også, men styrer unna Ellos sine egenproduserte sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå