Sannali Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Noen av dere som har brukt aventkoppene til annet enn babymat? Synes de stabler så godt i fryseren og tenkte å fryse syltetøy i dem, men lurer på om det kan sette farge og smak på koppene. Noen som har prøvd?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Hehe.. det hadde jeg ikke tenkt på- men det må vel være ypperlig til det?? Spesielt hvis ikke alle hjemme til deg spiser syltetøy, så blir det jo fine småkopper å tine opp..Prøv deg fram med en-to kopper med syltetøy, så finner du fort ut om det setter farge/smak.. Tror ikke det farger av jeg da, men kan kanskje bli litt smak?? hvis det skulle bli det, kan du jo kok-sterilisere dem, og se om det hjelper på..
frk Nilsen Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Setter nok ikke smak på koppene nei. Med mindre du ikke vasker dem ;-) Lag syltetøy og bruk koppene du! Har faktisk tenk å bruke dem som "tupperware" selv ;-)
Sannali Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Regn med du kan komme på deilig stikkelsbærsyltetøy, servert rett fra Aventkopp snart da Frk Nilsen:)
frk Nilsen Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Ohhh! Kommer straks jeg har jobbet meg ferdig! Skal jo jobbe 4 uker nå =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå