comma Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hei Er i gang med vårt 7. forsøk på å få ønske barn(a). Skal til pers i uke 34. Holder til i Haugesund. Noen andre som skal i ilden da??? Kansje vi kan utveksle tanker og tips??? Uansett, lykke til alle
♣ Christiane ♣ Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Hei Jeg skal ha innsetting av fryseegg i uke 34. Har 3 icsi + en frys bak meg uten særlig hell. Er foreløpig på Aleris og har igjen 7 egg i fryseren, men skal over til riksen nå hvis dette forøket ikke fungerer heller.
*-* Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Hei Jeg har innsetting uke 34, ICSI-forsøk nummer tre. Vi er på Aleris denne gangen etter to forsøk på Ullevål. Så vi sees kanskje i gangene, Christiane Begynte på sprøyter i går og det kjenner jeg nå var utrolig deilig. De siste to ukene med spray har vært så kjipe og alt har kjentes helt forferdelig. Det var som å våkne opp som et nytt menneske i dag etter endelig å ha fått litt mer balanse i hormonene etter sprøyta i går. Etter å ha vært fortvilet og optimistisk, kjenner jeg meg nå ganske glad og optimistisk. Haha, det er rart hvordan kroppen driver og lurer en på den måten. Det er jo ingenting annet som har endret seg fra i dag til i går. Får håpe denne følelsen holder seg noen timer iallfall
Ma73 Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Melder meg på! Er igang med 5.forsøk (det 3. med frys), så vi er flere erfarne uke 34-deltagere, ser jeg. Har ikke tenkt så mye på forøket enda, mensen kom på mandag/tirsdag, og jeg har startet med hormonplaster. Pleier å merke plasteret etter en ukes tid, da begynner hormonene å svinge, så vi får se hvordan det går denne gangen:-). Jeg holder også til på Aleris, så da sees vi kanskje!
ikø29 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Hei .-) Vi skal også i ilden i uke 34. Det er vårt 2. icsi. Første runde endte i tidlig sa. Jeg vil gjerne utveksle råd og erfaringer :-) Lykke til!!
AniBer Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Melder meg inn her jeg også! Vi har to ICSI-forsøk bak oss, prøver nå med et fryseforsøk. Har startet opp med Progynova. Eneste jeg merker foreløpig er at jeg er fryktelig trøtt! Jeg har snakket med sjefen min og har all mulig støtte og forståelse for at jeg kanskje ikke henger helt med til tider.. På de to foregående forsøkene har jeg blitt syk etter innsetting, noe jeg er overbevist om er grunnen til at det ikke har gått. Håper at et fryseforsøk ikke har samme innvirkning på immunforsvaret mitt som det ferskforsøkene har hatt. Jeg slipper jo denne gangen spray, sprøyter og uttak! Krysser fingrene for oss alle jenter!! Fredagsklem
♣ Christiane ♣ Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Hmm. Ser ut som dette blir uken for en del gamle travere, og selv om det er trist at så mange av oss holder på ennå, så tilsier jo statistikken at ihvertfall 1/3 del av oss blir gravide på denne runden og det gleder meg stort uansett hvem av oss det blir. Selv skal jeg nå lete etter Ma73 og Lindsay i gangene på Aleris, hehe Neida, men hadde vært hyggelig å hilse på dere begge to. Til Aniber så vil jeg bare si at fryseforsøk vanligvis går utrolig lett, og at bivirkningene og tiden etter innsetting har gått veldig greit for meg ihvertfall, så håper du får en mye lettere rugetid denne gangen. Lykke til alle sammen, og er det flere uke 34 jenter her så sleng dere på.
Ma73 Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Haisann! Tenkte å vente til i morgen med å ringe Aleris, som starter opp igjen etter ferien i dag.. Sikkert ganske opptatt på telefonen, vil jeg tro. Hørte at Aleris har forandret på undersøkelsesdagen i forkant av frys, og at vi nå blir innkallt ca to uker etter mens, mens det før var etter ni dager. Lykke til med undersøkelser mm denne uken!
♣ Christiane ♣ Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Jeg kom igjennom nå, på første forsøket, men de sa det ringte mye så hadde nok veldig flaks. De hadde visst endret på rutinene, for nå skal jeg inn til kontroll på torsdag som er dag nr 14 etter mens, sist var det dag 10 eller 11.
elmaaani Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Heia! Jeg hører til på uke 34 jeg også, men er ny i ivf gamet. Har 4 neg AID bak meg og håper på at det er dette som skal til for å få spiren til å sitte... =) Har pco og derfor lave doser.. spennende å se om det kommer noen egg i det hele tatt... synes det er for mange variabler jeg.. nervepirrende =)
Ma73 Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 He, he. Gjorde som deg, og har time på fredag...
lene70 Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 jeg begynte med hormonplaster den 28 juli,skal inn på aleris den 14 august til kontroll, er så spent på når innsettingen skjer. har 4 egg på frys. dette er forsøket vårt.
tubaluba Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Hei hei alle sammen. Melder meg inn her jeg også. holder på med førsøk nr 5, skal til ul på torsdag 14 aug så regner jeg med uttak tidligest lørdag men kan jo fort bli søndag eller mandag/tirsdag, håper det blir mandag da det skjer så mye i helga som jeg ikke vil gå glipp av p.g.a at jeg ligger krøllete i senga hele dagen, he he men må vi så må vi.. Har kort regime så jeg sprayer ikke jeg heller. Holder til hos Hausken. Ser ut til at det er en koselig gjeng dette.. Lykke til alle sammen.. Krysser fingrene for at det er denne gangen som gjelder for oss alle;) mvh
AniBer Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 da har jeg snakket med klinikken i dag, det blir ul på fredag! Hvis alt er som det skal så blir det innsetting av fryseegg på tirsdag!! Bivirkninger jeg har hatt med Progynova er at jeg er fryktelig trett og har noen ganger vært kvalm. Tar dette forsøket med knusende ro! Er så godt å vite at jeg slipper egguttak denne gangen! Krysser fingrene for dere alle sammen jenter!! Mandagsklem
okeke Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 holder på med fryseforsøk og skal på ul den 18
tubaluba Skrevet 14. august 2008 #16 Skrevet 14. august 2008 Hei igjen alle sammen. Har vært på ul i dag, så blir det eggutthenting på mandag. andre som har tatt skrittet videre? mvh
Samina Skrevet 14. august 2008 #17 Skrevet 14. august 2008 Hei, Jeg skal på UL i morgen og håper på egguthenting tidlig neste uke - veldig spent! Holder til på samme sted som deg bæææ. Lykke til!!!
♣ Christiane ♣ Skrevet 14. august 2008 #18 Skrevet 14. august 2008 Hei Har akkurat vært på UL på dag 12, hadde 10 mm slimhinne og fikk innsetting til mandag. 2 stk fryseegg skal til pers.
sara-lara Skrevet 14. august 2008 #19 Skrevet 14. august 2008 Hei. Siden det er ditt 7. forsøk, hvor mye penger har du brukt totalt. Vi må også begynne å spare snart.
AniBer Skrevet 14. august 2008 #20 Skrevet 14. august 2008 Ja, ja, da er det ul i morgen!! Hva skal liksom mm på slimhinna være da? Ser ikke frem til 1 1/2 times kjøring til klinikken. Må reise alene inn denne gangen, mannen fikk ikke fri.. Hadde vært ålreit å skravlet med noen på kjøreturen!! Vel, da får jeg ihvertfall sunget i fred!!
tubaluba Skrevet 14. august 2008 #21 Skrevet 14. august 2008 Hei AniBer Tror det er over 7mm som er "godt". Jeg har alltid hatt så kalt "perfekt" slimhinne som de sier og den har vært 14-17mm ved uttak. Lykke til med både kjøretur og UL. Hørtes kjedelig ut å måtte kjøre så langt for å ligge i en stol i 10 min for å reise hjem igjen, men men er vell ikke det værste i denne sammenhengen. mvh
AniBer Skrevet 14. august 2008 #22 Skrevet 14. august 2008 Er overhodet ikke det verste nei!! Det er bare det at gynekologen min har ikke åpent på klinikken sin på fredager, eller så kunne sikkert han tatt det...Kjedelig å ha kjøring på nesten 3 timer for 10-20 min.... Skal ha planleggingsdag på jobben i morgen, så da får jeg kanskje med meg siste halvdel!! Lykke til alle sammen!!!
Lenea Skrevet 14. august 2008 #23 Skrevet 14. august 2008 UL 22 august,innsetning uken etter,34 er det vel,alt går litt i surr for tiden:)Trondheim her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå