Made in Oman Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Har vært innom andre debatter, hvor det diskuteres ammete - at det kan hjelpe spedbarn med luft i magen. Noen mener at når mor drikker denne teen, så skal det hjelpe barnet. Mens andre mener at barnet selv skal drikke denne. Noen erfaringer?
lille lysglimt Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Det er vel i utgangspunktet ment for mor som skal drikke dette et par ganger i løpet av dagen. Det gjør jeg iallefall. Og de dagene jeg merker at lillegutt sliter med ekstra luft i magen, gir jeg han et par ml også. Og jeg tror det har en god effekt...vanskelig å si innimellom;-)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Jeg drakk 2 kopper daglig da knøttet var mindre og hadde luftsmerter. Ga ikke han noe, mulig jeg kunne gjort det. Synes det hjalp litt jeg da, men tro kan jo flytte fjell så hvem vet Alt ble i hvert fall mye bedre da han ble rundt 2,5 - 3 mnd.
Gjest Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg drakk masse ammete, men merket ikke noe på babyens luftsmerter.. Så ga jeg litt til han og følte det hjalp.. 3-4 ts dagen (-minus det som ble sølt bort da..).. Men det beste for han var da jeg ga han tilsvarende med fenikkel te!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå