Gå til innhold

Begynne i jobb igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tilbud om ny jobb, men da må jeg begynne når jenta vår er 9 måneder. Hun er bare 2 måneder nå, og nå klarer jeg ikke en gang å tenke tanken på å være borte fra henne så lenge om gangen. Vil dette endre seg etterhvert som hun blir eldre? Noen som vil dele sine erfaringer om hvordan det var å begynne i jobb igjen når ungen var rundt 9 måneder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte i jobb igjen når tulla mi var 9 1/2 mnd, og det gikk helt greit. Skulle gjerne ha vært lengre hjemme, men pappan hadde lyst på en stor porsjon av permsijonen, så da ble det slik. Den først måneden tok jeg meg en times ammefri hver dag (gikk tidligere) slik at jeg fortsatt kunne amme tre ganger om dagen (morgen, middag og kveld).

Jeg tror man alltid vil synes det er litt rart (og litt fælt) å begynne i arbeid igjen- uansett hvor lenge man har vært hjemme. Jeg gikk på jobb i visshet om at tulla ble bra varetatt hjemme.

Skrevet

jeg begynte å jobbe igjen når jenta mi var 10 1/2 mnd.. skulle gjerne vært hjemme lenger for jeg syntes det var tøft.. men det går seg til. nå var jeg heldig som hadde en mor som kunne passe hun litt også gikk samboeren min hjemme en stund også tok jeg ut lang ferie i sommer så hun slapp å begynne i barnehagen før nå.. og nå er hun snart 14mnd. men det er noe du selv må føle på.. lykke til. jeg hadde forresten ammefri 2 timer om dagen frem til jeg gikk ut i ferie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...