-ak- Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 lurer på om det er noen grense på når vi kan ta på uteklær og ut og leke? jenta mi er 9,5 mnd å sitter å kryper og er veldig aktiv. derfor hadde det vart morro og tatt henne med ut og latt henne få sitte og krype på gresset i litt annet vær enn bare steik sol også. kunne jo kjøpt en tynner dress eller en type utedrakt/regnklær. er dette for tidlig synes dere? når begynte dere og dra ut og "leke" med barna?
TinaP Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 I går satt vi i sandkassen. Lillegutt er 7,5 mndr. Har kjøpt regnklær. Litt store, men holder seg i hvert fall ren på klærne
lille me og mine Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 jenta mi har vært ute i gresset og sottet på grusen å lekt seg siden hun var sju mnd alltid vært mye ute, hadde på henne dress og hadde med henne ut i vinter også. Er glad i å være ute selv og barn er ingen hindring. Nå er hun ti mnd og vi har på oss regnbukse og leker i sandkassen som vi nylig har kjøpt inn. Sitter i dissa på hverandaen i en parkdress og går ute i gresset. Hun elsker å være ute! Så til spørsmålet ditt, nei hun er ikke for liten. Ta med henne ut og la hun utforske alt nytt; steiner, sand, gress, planter, trær, vann, gjørme og det som er
-ak- Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 åh jaa... takk for svar... nå ble jeg gla... da drar jeg og kjøper uteklær med engang... men kom akkurat påen ting... hva gar dere på føttene deres? de sier jo at de ikke bør ha sko med såler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå