Gå til innhold

Hvordan sovner babyene deres på dagtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor sover de og hvor gamle er de?

Er bare nysgjerrig på om de sovner lettere selv etterhvert, og når. Sønnen min er 5 mnd og må vugges litt for å få han til å sovne. Han sovner greit i vogna, men hjemme må han bysses litt i søvn.

På kvelden derimot legger han seg selv ned for å sove og trenger ikke bysses noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger emil i sengen sin også på dagtid, men passer på at rullegardinen er tatt opp og at døren inn til rommet står åpen slik at jeg ikke skjermer han for støy..Dette for å gjøre forskjell på dag og natt! Han er 2.5 mnd gammel og har heldigvis så langt ikke hatt behov for å måtte bysses for å sovne! legger han som sagt i sengen med ammeputen rundt ham, dynen/pleddet trekker jeg godt opp mot ansiktet hans, gir han tutten og så sovner han:)

Skrevet

Jenta mi er 9 uker. Om dagen sover hun i Moseskurv i stua. Jeg må bære henne i søvn, for hun sovner ikke av seg selv om jeg legger henne i kurven mens hun er våken. Om kvelden legger jeg henne rett i senga, og der sovner hun av seg selv, og sover gjennom hele natta.

Skrevet

Gutten min sover i vogna ute på terrassen. Noen ganger sovner ha av seg selv og noen ganger må jeg trille litt på vogna. Han er snart 8mnd.

Skrevet

Jenta mi er 2,5 mnd og har i hvert fall den siste mnd kun sovet ute i vogna. Og hun sovner sjelden i vogna uten litt trilling frem og tilbake.

Om kvelden sover hun i kurv inne på soverommet vårt, men det blir ofte en del styr før hun sovner skikkelig. Men da sover hun alltid minst 6-7 timer i strekk den første økta da.

Skrevet

jenta mi er 10mnd og har alltid måttet trilles i søvn i vogna på dagtid (uten om de første ukene hvor de sover hele tiden da...), noen ganger går det 2sek andre ganger må hun trilles ti min. Synes dette er helt greit, sover lenge og godt ute :)

om kvelden legger hun seg rett ned i sengen og sover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...