Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Har en OTH som jeg er kanonfornøyd med, men synes bagen er litt liten og ubeskyttet for en nyfødt på vinteren. Så da trenger jeg en stor og god bagvogn som jeg kan bruke de første månedene. Noen tips? Har prøvd Simo før, men den er så FRYKTELIG tung å trille på......
trude lutt Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 En god bagvogn er vel muligens tung, men jeg bruker simo bagvogn og er veldig fornøyd. Vi har også oth, som vi bruker på kjøpesenter, i byen og sånne kjappe turer på asfalt. Både jeg og babyen liker best simoen....
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Hei! Har både hatt simo kombivogn, simo dypvogn, oth med bag og quinny med bag - og er ikke i tvil simo sin dypvogn er super på vinteren. Min datter sov i den ute helt til hun var over 1,5år uten problemer!!! Hadde jeg hvert deg ville jeg gått for en simo dypvogn til soving og tur trilling på vinteren og beholdt oth til reiser, shopping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå