Gå til innhold

Lagt på dere?


sniiki-mamman til Thea& Elias

Anbefalte innlegg

Det har jeg!!!!

Lagt på meg 2-3 kg jeg..

Oppblåst i magen og føler meg skikkelig småfeit.

Er annengangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke ennå. Men føler kroppen er litt annerledes selv om vekta viser det samme som før jeg ble gravid. Føler meg slapp i fisken, mye fordi jeg hittil har vært mye trøtt g slapp, og tilbragt mange timer på sofaen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 1-2 kg tenker jeg, men her har det begynt å skje noe med magen altså ... Jeg er annengangs.

Den er større og noen har spurt om jeg er gravid ...

og de som vet det synes det er en gravidmage og ikke en vanlig stor mage.

Begynner nesten å lure på om jeg er lenger på vei enn jeg tror?

Men ut fra mensen skulle det ikke være mulig ...

Noen andre som har begynt å få gravidmage så tidlig som 11 uker?

Trodde også kanskje jeg bare var oppblåst, men føles ikke sånn heller ... Typisk rund liten gravidmage. Hmmm ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gått ned så langt, jeg. Men tror kanskje det kommer til å krype oppover snart, for jeg kjenner at matlysten har blitt bedre. Så snart må nok gubben dra frem symaskinen og legge ut alle buksene mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg la på meg 5 kg med engang, men så gikk jeg ned 2 1/2, så det var nok mye vann og luft:) Jeg har allerede fått mage og er 10 uker i morgen. Skal på UL på mandag:) Det blir gøy:) Gleder meg forresten til å gå med mage i 6 og 1/2 mnd til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 kilo kom smygende fort som fy... Mulig det var fordi jeg ble litt slappere med kosten? Tenker ikke like sunt lenger nå nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lagt på meg 2 kg og jeg er 10 uker på vei. Fikk a-ha opplevelse i dag da jeg ikke fikk igjen buksa som jeg brukte i forgårs. Føler meg som en potetsekk! Glad i mat og fryktelig trett :-)

 

Dette er 3 gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått ned 3 kilo og er 7+3...konstant kvalm hele tiden ,orker ikke spise noen ting...håper det går over snart,var ikke kvalm med mine to første og de er gutter..blir kanskje en jente denne gangen da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...