Supertea Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hvor lang tid bruker formsydde bleier, lommebleier og aio-bleier på å tørke? Evt. microfiber-innlegg og hamp/bambus-innlegg? Tenker hovedsaklig på Bitti D'lish og BumGenius-bleiene. Noen som forresten vet om disse kan vaskes på 60 grader og/eller tørketrumles?
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 BumGeniuos lommebleie tørker kjempefort, der er det innlegget som tørker saktest. Bitti D'lish tørker også fort, men innleggene bruker litt tid der også. Jeg er kjempefornøyd med Bitti, de sitter kjempegodt på også er de myke og gode. Jeg vasker alt på 60 grader, tar en kald skylling først. Har ikke tørketrommel, men vet om mange som tørketromler bleiene sine. AIO og Formsydde bruker ganske lang tid på å tørke, sett i sammenheng med lommebleier og brettebleier. Kom over til tettinntil da:D
Supertea Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Har søkt om å få tilgang til bleiedebatten på tettinntil, men hadde ikke kommet inn der enda. Når du sier lang tid, mener du da mer enn 24 timer? Takk for info
Gjest Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Nei, ikke mer enn 24 timer. Jeg pleier å henge dem opp på tørkestativet i stua, også er de tør dagen etterpå. Jeg lar dem alltid henge over natta jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå