Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg holder en knapp på pampers active fit. De er suverene!!! Litt dyrere enn andre bleier, men skulle jeg brukt bleier selv, ville jeg ikke valgt noe annet. Ser ikke på pris når jeg handler bind, og det er jo for ei lita uke! Stoffbleier unner jeg ingen unger!
Pruska Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Enig i at Pampers Active Fit er best - men de er da ikke dyrere?? Koster 85,- for 2 pakker på Rema.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Synes ikke de er noe greie på nettene... holder ikke noe særlig på tisset. På dagtid er de helt greie!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Ungene mine blir røde av pampers bleiene. Derfor velger jeg Libero de få gangene vi må bruke papir (på tur uten vaske/tørke-muligheter f.eks). Bruker du selv truser av bomull eller plast? Hvorfor bomull som må vaskes istedet for engangstruser som du bare kan kaste etter bruk? Har du prøvd tøybleier? Har du sett en tøybleie i virkeligheten? Har du kjent på en? Har du prøvd stoffbind? (Vaskes på 60 grader, med en ekstra kokvask når mensen er over). Hvis du ikke har prøvd hverken tøybleier på ungene dine eller tøybind på deg selv bør du holde meningene dine for deg selv! Ikke uttal deg om ting du ikke har greie på!
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Herregud, er det noe å hisse seg sånn opp for? Man må vel få lov til å ha meninger, selv om man ikke har prøvd alle variantene på markedet.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 hahahaha for en nerd. hisser seg sååå opp. hehe morsomt. liker vanlig pampersene jeg. billig. 88 stk for65 kr. de har gått ned i pris. tøybleier? nei takk! deet gidder jeg ikke å styre med. sikkert miljøvennlig og alt. men uff njet!!
Gjest Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Godt å høre at andre ikke engang tenker på tøybleier. Debatten her dreier seg jo kun om stoff / tøybleier og ikke om noe annet. Alle må få velge hva de ønsker, men tror likevel de fleste i dette landet velger vanlige bleier. Deilig å få noen tips ang. vanlige bleier også og ikke bare snakk om "rispapiret.." Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå