Gå til innhold

Pampers active fit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder en knapp på pampers active fit. De er suverene!!! Litt dyrere enn andre bleier, men skulle jeg brukt bleier selv, ville jeg ikke valgt noe annet. Ser ikke på pris når jeg handler bind, og det er jo for ei lita uke!

Stoffbleier unner jeg ingen unger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at Pampers Active Fit er best - men de er da ikke dyrere?? Koster 85,- for 2 pakker på Rema.

Skrevet

Synes ikke de er noe greie på nettene... holder ikke noe særlig på tisset. På dagtid er de helt greie!

Skrevet

Ungene mine blir røde av pampers bleiene. Derfor velger jeg Libero de få gangene vi må bruke papir (på tur uten vaske/tørke-muligheter f.eks).

Bruker du selv truser av bomull eller plast?

Hvorfor bomull som må vaskes istedet for engangstruser som du bare kan kaste etter bruk?

Har du prøvd tøybleier? Har du sett en tøybleie i virkeligheten? Har du kjent på en?

Har du prøvd stoffbind? (Vaskes på 60 grader, med en ekstra kokvask når mensen er over).

Hvis du ikke har prøvd hverken tøybleier på ungene dine eller tøybind på deg selv bør du holde meningene dine for deg selv!

Ikke uttal deg om ting du ikke har greie på!

• 1 måned senere...
Skrevet

Herregud, er det noe å hisse seg sånn opp for? Man må vel få lov til å ha meninger, selv om man ikke har prøvd alle variantene på markedet.

Skrevet

hahahaha for en nerd. hisser seg sååå opp. hehe morsomt. liker vanlig pampersene jeg. billig. 88 stk for65 kr. de har gått ned i pris. tøybleier? nei takk! deet gidder jeg ikke å styre med. sikkert miljøvennlig og alt. men uff njet!!

Skrevet

Godt å høre at andre ikke engang tenker på tøybleier.

Debatten her dreier seg jo kun om stoff / tøybleier og ikke om noe annet. Alle må få velge hva de ønsker, men tror likevel de fleste i dette landet velger vanlige bleier. Deilig å få noen tips ang. vanlige bleier også og ikke bare snakk om "rispapiret.."

Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...