nifficat Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hei. Er det mulig å bli kvalm bare noen dager etter event befruktning? Jeg har vært noe så innmari kvalm de siste 2 dagene, men det er bare 4 dager siden event befruktning. Tok graviditetstest i dag, som (selvfølgelig) var negativ.... Noen som har erfaringer her? Veldig, veldig takknemlig for svar!!!
Gjest Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 åh ja da, det kan være tegn på at du er gravid og det kan være et tegn på overstimulering. Blir magen din større???
Søskenhåp adopterer Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 De gangene jeg har vært gravid (vært gravid 3 av 4 ganger med ferskforsøk - desverre 2 aborter) ble jeg kvalm ca 4-5 dager etter innsett, og jeg ble ikke kvalm av medisinene. Men noen får "falsk alarm" av medisinene. Jeg var ikke kvalm av crinonen, men opplevde imidlertid å bli kvalm av progynovaen jeg tok til et fryseforsøk (neg. forsøk). Ved graviditetene hadde jeg imidlertid andre symptomer i tillegg, som at magen var "oppblåst" og puppene ble større - i det hele tatt så merket jeg veldig tidlig og veldig godt at jeg var gravid. Men det kan være veldig individuellt. Men kvalmen kan være et godt tegn ja ;-) Krysser fingrene!
nifficat Skrevet 9. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2008 Hei, og tusen takk for svar :-) Jeg hadde ett ivf-forsøk i april og fryseforsøk i juni, som endte negativt. Dette er faktisk forsøk "uten hjelp" :-) Har vært veldig kvalm (og litt svimmel) to dager i forrige uke, nå har det avtatt noe. Er oppblåst i magen, og føler meg slik jeg gjør før menstruasjonen. Har bare en liten promilles håp om at jeg er gravid, men det er et håp :-) Jeg fikk en sønn i fjor sommer; er det større sjanse for å bli gravid når man nylig har vært det? Jeg må legge til at jeg ikke har alderen på min side (er 40 år blitt, gitt). Ha en fortsatt kjempefin kveld!! Klem
Raspberry Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Hei. Jeg ble kvalm og oppblåst ganske raskt etter innsetting på mitt første forsøk. Men jeg var desverre ikke det minste gravid så det skyldtes nok crinonen. Så denne gangen er jeg forberedt på at det ikke er graviditetstegn, men hormonkluss. Ble veldig skuffa etter forrige forsøk, var sikker på at det var full klaff. Håper det klaffer for deg, slik at sønnen din blir storebror. Fortsatt god helg:)
nifficat Skrevet 10. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2008 Tusen takk for svar, Raspberry :-) Symptomene har avtatt mye, så jeg tenker jeg ikke er gravid nå. Masse lykke til deg også!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå