peggy08 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Dette er mine topp 10 navn. Tror jeg har lyst på dobbelnavn til mitt neste barn. Kan dere hjelpe meg til å lage noen fine kombinasjoner med disse. Evt. bruke et av disse og et annet som dere synes er fint. Erle Mathea Synne Sunniva Tilda Nora Anna Sofia Mathilda Vilja August Oskar Kasper Martin Jørgen Johannes Birk Trym Ferdinand Edvard
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Så mange flotte navn du har på lista di! Hva med disse: Anna Mathilda/e Anna Mathea Erle Mathea Nora Sofia/e Synne Sofia/e Anna Sofia/e Vilja Sofia/e (Vilja er forresten fantastisk pent!) Vilja Emilie Nora Emilie Synne Adele Erle Linnea Sunniva Sofia/e Oskar August (kjempeflott!) Oskar Johannes Jørgen Johannes Trym Ferdinand Trym Johannes Martin Johannes Kasper August Edvard August Ferdinand Johannes Ferdinand August Oskar Emiil Oskar Andreas Trym Olav Kasper Mathias Birk Mattis Martin Alexander
peggy08 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Her fikk jeg mange godt forslag Oskar August har jeg ikke engang tenkt på det synes jeg var kjempefint, så takk for det forslaget. Jeg er veldig glad i begge disse navnene, så nå tror at guttenavnet er klart :-) Av jentenavnene er jeg fortsatt usikker, mannen holder fast ved Sunniva. Ønsker flere forslag fra dere.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Sunniva er så nydelig. Stødig og flott, og så "mye" navn at jeg ville latt det stå alene - uten tvil. Ingen navn bør ta fra Sunniva glansen Det er mer enn nok med bare Sunniva
♥ Herligheten ♥ Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Hiver inn noen kombinasjoner jeg også =) Erle Augusta Erle Mathea Mathea Kristine Mathea Oline Synne Adelen Sunniva Marlene Sunniva Olea Tilda Oline Tilda Emilie Nora Elise Nora Oline Anna Linnea Sofia Augusta Mathilda Eline Vilja Madelen August Olai Oskar August Oskar Andrè Kasper Elias Kasper August Kasper Emiil Martin Elias Martin August Jørgen Andrè Jørgen August Jørgen Emiil Johannes Olai Birk Andreas Birk Johnnes Birk Edvard Trym Johannes Trym Jørgen Ferdinand Olai Edvard August
huldra87 Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Du har mange fine navn på lista da! :-) Her er noen kombinasjoner som jeg synes er fine: Eva Sofie Nora Sofie Vilja Sofie Anna Sofie Anna Emilie Anna Othelie Oskar Johannes (!!!) Edvard Johannes Martin Johannes Johannes August Ole Jørgen Mats Jørgen Jørgen Olai Ferdinand August Birk liker jeg godt, men jeg synes faktisk at det passer best alene, selv om jeg er fan av dobbeltnavn. Men jeg kjenner en liten gutt som heter Birk Johannes, så det kan jo også kansje være et forslg? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå