Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Prøvde disse bleiene på gutten min på 10 mnd, men han tisset ut pysjen å litt i senga i natt. Dette gjorde han når jeg prøvde up&go bleier for en stund tilbake også. Da tenkte jeg det bare var det at de var litt store til han enda, men samme problemet når jeg prøvde de nå også... Skjønner ikke hvorfor... Flere som det har skjedd med?? På dagen bruker jeg pampers, noen ganger innimellom de vanlige teipbleiene fra libero. Men jeg er mest fornøyd med pampers. Syns de er best!
Ladybug~N&E Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 libero passer best til barn med litt gode rumper og lår;) hehe.. min erfaring hvertfall. nevøen min bruker de uten uhell. min bruker pampers easy up, også på natte, og de holder tett. de er høyere og smalere enn libero sine. jeg bruker i tillegg en truse over for å holde bleia ordentlig på plass. (jeg foretrekker bleier med teip altså men han er vanskelig å få til å ligge stille og da er det kjekt å bare dra på han en buksebleie)
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Ja det kan det jo være:) Snuppen min er ikke tynn, men han er ingen kraftplugg eller.. Så kan rett å slett være at de ikke sitter så godt på han.. Bruker de minste også (7-11 kg) Prøvde pampers sine easy up også, og det samme skjedde da.. Så jeg liker også teipbleier bedre, men her er det også et prosjekt å få på han bleia om dagen, så er jo veldig lettvint med buksebleie sånnsett.. men ikke hvis amn må bytte sengetøy hver dag
Supermamma...eh...vel.. Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Det kan faktisk være at du bør prøve en størrelse større. Sønnen min bruker teipbleiene på dagtid i barnehagen, og up&go her hjemme og på natta. Da må vi faktisk bruke en størrelse større i up&go fordi bleiene ble for fulle av tiss på natta. Nå er sønnen min 2 år og 9 mnd, men husker at det var noe av det samme problemet da han var på din sønns alder.
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 8. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2008 større??men disse her er jo ganske romslig til han, og det er ikke det at bleia er så tung om morran, så virker ikke som det er det som gjør det! At de blir for fulle.. Men kan jo så klart prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå