Gå til innhold

Står rolig og kaldsvetter.... Så lenge jeg holder meg i aktivitet så er jeg helt fin...

Anbefalte innlegg

Helt merkelig.. Måtte prate med pårørende på jobben i dag.. Hadde da vært i aktivitet en stund .. Sto rolig i ca 5 min når jeg begynte og bli klam på hele kroppen.. Kjente at jeg begynte og bli svimmel og måtte nesten gå det av meg.. Det var nesten pinlig.., for måtte jo si til denne pårørende at beklager men jeg er ikke helt i slaget.., jeg må gå og sette meg litt.. Hadde da stått rolig i 15 min ca.. Kan det være blodsukker eller lavt blodtrykk??? Hva kan det komme av.. Hatt det sånn av og til et par dager..

Fortsetter under...

Har det på akkurat samme måte! Men aner ikke hva det kommer av.. Når jeg sitter eller ligger er det verst, svimmel,kvalm og kaldsvetter. Jeg må også bevege meg for at det skal gå over. Sist jeg målte blodprosenten var den på nippet til å være for lav.. Kanskje det kan ha noe med det å gjøre?? Har hatt det flere ganger før, men er komt igjen nå de siste dagene...

Håper noen har et svar! ;)

Tror egentlig ikke det er blodtrykksfall.., har målt blodtrykket mittet på jobben når dette pågår og er fortsatt rundt 120/80.. Var jo det første jeg tenkte på også på en måte.. Men samtidig så stemmer det ikke.. Ikke pleid og ha det ofte.. Men de to siste dagene har det vært ekstra mye..

Sist jeg målte var blodtrykket på 120/60, og legen har ikke sagt noe om det... Ikke godt å si hva det er da. Merkelig. Jeg er plaget med trykk i hodet også,men det tror jeg kan komme fra nakken.

Annonse

Var det noe vanskelig du skulle snakke med dem om da? kunne høres litt ut som angst synes jeg..

Hvis ikke så har jeg det ofte sånn nå og hadde det sist jeg var gravid også :-S om jeg må stå i kø på butikken for eks så begynner det å svimle for meg og det er nesten så jeg går i bakken. Legen tror det er blotrykksfall eller at det er pga lav blodprosent..

Jeg hadde det slik begge gangene jeg var gravid. Var slik jeg kom på å ta en test nå sist høst, etter at jeg besvimte på skolen og holdt på å gjøre det igjen to dager senere. Småflaut...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...