Gå til innhold

festlig lege....NEI...

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag har jeg vært på sykehuset pga lite liv i magen i et par dager. ctg gikk veldig fint med en hyggelig jordmor, men ble ikke særlig imponert over legen som tok ul etterpå... ho gjorde ikke annet enn å kritisere vekta mi og snakke om hvor stor magen min var og alt det der. tilslutt ble jeg så irritert at jeg sa at jeg faktisk er veldig klar over at jeg er overvektig og at jeg har en stor mage,du trenger ikke st det 100 ganger liksom.... jeg har ikke hørt et pip ang vekta mi eller noe gjennom hele svangerskapet.og er nå 35 uker på vei. men idag så tok den legen virkelig igjen for alle ukene jeg ikke har hørt noe om det.... jeg har ikke lagt på meg mer enn 6 kg til nå så trodde liksom at det var litt positivt da,men det gadd ho ikke å høre på... så jeg mistet liksom litt motet idag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bry deg om henne!

Hun vet garantert ingenting om å bære på noen kilo, og hun strøk på oppgavene som gikk på sosiale antenner og "bedmanners" på studiet sitt!

6 kg er jo helt utrolig bra!!!

Skrevet

ikke bry deg om henne...big is beautiful<3

du er sikkert kjempe vakker, med stor mage og greier...

6kg er ingenting, sikkert vann bare, det forsvinner med en gang prinsen/prinsessa er ute!!

så som sagt, ikke bry deg...så lenge du føler deg vel med deg selv og magen din, kan alle andre drite i å kommentere<3<3

Skrevet

Ja, guri malla; 6 kg. er rett og slett råbra! Jeg er i uke 33, jeg, og har allerede lagt på med 20 kg. Ikke akkurat oppløftende, men det er visstnok bare jeg som bryr meg om det. Hverken lege eller jordmor har kommentert noe :-)

Så drit i den teite legen. Utrolig mange leger som er idioter forresten...

Skulle ønske jeg var like flink som deg, jeg :-)

Skrevet

for en håpløs lege! Fyttterakkern! Blås i den legen! Supert med 6 kg! Nyt resten av svangerskapet, det er snart slutt! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...