Gå til innhold

Hjelp, vogn skadet ved flyreise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vognen skadet ved flyreise, har meldt på flyplassen, fikk beskjed der om å gå til forhandler gjorde det i dag og fikk beskjed om å ringe flyselskapet som er Air Europe. Noen som har erfaring med dette? Har aldri vært borti noe slikt før og vet ikke helt hva jeg skal si når jeg ringer? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk kofferten skadet ved flyreise (SAS inlands), gikk til sas sin skranke på flyplassen, fikk en bekreftelse fra de som jeg tok med til nærmeste veskebutikk, husker ikke kjedenavnet... Men vi fikk i alle fall ny koffert.. Håper det ordner seg med vognen din. Dokumenter alt, skriv ned alle du snakker med osv... Har vært gjennom lignende mølle med Tyskland nå ang vogn skadet under frakt til meg, og det har tatt tid! Men nå har jeg endelig fått nytt understell til vogna mi :-

Skrevet

Jeg fikk skadet vogna mi på flyreise med Air Europe ifjor. Fikk ingenting fra flyselskapet, men derimot på reiseforsikringen. Gå til forhandleren, få dem til å skrive et papir der det står at vogna di er ødelagt, og med prisen på en ny tilsvarende en. Så sender du det sammen med papiret du fikk da du meldte fra på flyplassen til forsikringsselskapet ditt.

Skrevet

Så pass ikke rart de driter i hvordan de behandler ting da, tenker visst de slipper å erstatte det de ødelegger.

Tusen takk for svar i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...