♥Irbeni♥ Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hei.. Noen som tilhører UNN??? og som starter med spray denne uke og evt. innsetting uke 36???? Har vært kos og hadd noen og fulgt prosessen sammen med,, Irbeka
Alvepia *happy mum* Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 heia. vi tilhører tromsø.. Skal i gang me fryse forsøk når mensen en vakker dag klare å komme:S
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Heia dere! Tilhører også UNN - men er ikke helt kommet igang enda. Har vært på forsamtale og all dokumentasjon er sendt og de blodrøver som skal tas er tatt :-) Skal ringe på mandag for å høre når jeg evnt. kan begynne. Lykke til iallefall :-) Klem
hobbine Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Hei=) endelig noen som tilhører UNN=) jeg sprayer nå,begynner på sprøyte 14aug!!! alt ble utsatt en uke for mensn ikke kom...den kom i dag:) så jeg reiser oppover i uke 34.ra tromsø? da blir jeg der i ca 14dager....da blir det innsetting=))) er du fra tromsø?? hobbine:))
♥Irbeni♥ Skrevet 10. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2008 HEI ! Nu ble jeg såååå gla! Endelig noen som er her og tilhører UNN. Jeg startet med spray i dag, og har time til Ultra 29. Aug. Da blir nok jeg å der oppe i 10 dager + Dette er mitt andre forsøk. Hadde et misslykka i April/mai. og fikk da heller ingen egg på frus... Så nå er det hele pakken på nytt.. Men men... Jeg bor ikke i Tromsø, er fra Vesterålen.. Enn du???????
hobbine Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Huff så trist da:( håp du lykkes no da:) det hær e mitt første forsøk...nærvan dm kjenn eg godt..e litt skummelt mn vældi spennanes:) eg e fra mo i rana... eg veit ikke når eg fær fra tromsø,sluttn av aug bynnelsn av sep..!!
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Hei dere ! Jeg har søkt til Tromsø jeg . Venter på svar. Tok det lang tid med dere fra søknad var sendt til dere kom i gang ? Hvorfor er dere så lenge i Trpmsø når dere drar ?
hobbine Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 tok ca 6mnd... skal ha uttak og innsetting:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå