Gå til innhold

Kjøpte oth på Biteringen i dag.

Anbefalte innlegg

Var på Biteringen i dag og kjøpte oth -08 modell (den som er 08 i USA) Vognen er kjempe stilig! Valgte coco-fargen. Veldig fin til jente. Vært snakk om at det rosa falmet litt på 07 modellen, men dette er utbedret. Dersom den falmet kunne jeg bytte fikk jeg beskjed om. Må bare si at servicen er veldig bra. Angrer på at jeg ikke bare har handlet alt babyutstyr på Biteringen.

Trillecomforten er fantastisk! Anbefaler vognen til alle. Var ute å gikk tur isted. Nesten ikke sliten når jeg kom opp på toppen en gang.

Blir det flere barn skal jeg ha oth med bag :-)

Fortsetter under...

Så de selger den i butikken??? På nett er det nemlig bare den forrige modellen, men de kaller den 08, skjønner ikke det.. På bildene deres er det helt tydelig at det ikke er den nyeste, denne har jo endret logo osv...., jfr alle diskusjoner her inne!

Ja jeg har også vært inne på nettet og sett. Håper du ikke har blitt lurt for butikkene her har nemlig sagt at 07 modellen er 08 og solgt den som det. Men han på Biteringen er jo så hyggelig at det er jo synd om han lurer folk da.. Har den flaskeholder og røde tupper på bremsene og ny logo? Pris? Den modellen som det står 08 på på nettet ser ikke ut til å være den nye iallefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...