Klar Som Et Egg Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Iiiikk, kommet hjem fra privat ultralyd akkurat nå, og vi har sett babyen vår for første gang.. har ikke kjent noe livstegn ennå, er 18 uker, og ikke hørt hjertelyden tidligere.. så dette var STORT!! Kunne bekrefte at det er liv der inne.. :-) :-) Og det ble enda større da jordmora sa at vi nå kunne gå ut og kjøpe kjoler, for hun var 100 % sikker på at det ligger ei perfekt lita jente inne i magen min :-) ingenting galt med hu, og hu lå og vinka til oss store deler av undersøkelsen :-) KJEMPESTOLT!!!!! Dere (spes førstegangsfødende som aldri har opplevd dette før, som meg) som ikke har vært på ul, gled dere, det er en kjempestor og spesiell opplevelse!!
Blomst-83 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Gratulerer så masse! Å som jeg gleder meg til vi skal på UL om ei uke!!! Har kjent bevegelser og spark ei god stund nå, så det blir utrolig å skulle få se hvem som er der inne..
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Gratulerer så masse! Gleder meg til jeg skal til onsdag...
Itsrejk Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Så herlig opplevelse! Gratulerer! Gleder meg masse til tirsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå