Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Pjokken har nettopp begynt i bhg og jeg må snart kjøpe en utedress. Har sett litt på Reflex sin utedress og mange sier at den er mer enn bra nok for 1-åringer. De vokser så fort ut av dem uansett. Synes Reima-dressen er fryktelig dyr! Men hvis den er mye bedre kjøper jeg helt klart den. Eller finnes det andre på markedet som dere kan anbefale? Har dere noen erfaringer som dere kan dele med meg?
Tiger of trøndelag Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Ett-åringen begynner i barnehage til uka, og har en Reima høst/vårdress, og en Reima vinterdress. Har god erfaring med Reima til førstemann.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Har bare hatt reflex sitt utetøy.Er fornøyd med regntøy vinterdresser og vår dresser. minsten hadde vår dressen i fjord da var han litt over året.Er ikkje mye sliten den.Dei sliter ikke klær det første året i barnehagen.
tuppemor-75 Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 vi har brukt Troll til førstemann, derfor blir det troll på lillemann også, siden han arver.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Her blir det Troll eller Reima-Tec...vi ønsket oss penger til småens ettårsdag, så vi kunne kjøpe en skikkelig dress.. På Reflex anbefaler de faktisk Reima-Tec fremfor sitt eget merke...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Vi fikk Helly Hansen vinterdress i bevernylon i gave og har ikke orket å bruke den for den er kjempe klumpete og stiv. Så styr unna! Har heller brukt Reima (som vi hadde fra de to eldste). Skal du ha flere barn kan disse fint gå i arv, mine ser ikke slitt ut engang og de har gått noen runder i vaskemaskinen selv om jeg ikke er av de som vasker vinterdressene hver uke.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Tenk på dette til våren : Kjøp Reimadress på salg som kan brukes vinteren etter. Jeg har alltid vært litt "føre var" der, og fårr kjempefine dresser billig. Dressene har gått i arv til alle mine også så de varer lenge!
Mia_I Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Kjøpte akkurat en reimatec-dress på 50 prosent til vår lille, så er mulig å få dem på salg nå også (men dårlig utvalg). Har en Stormberg-dress som vi tenker å bruke som en nr 2-dress, er vel ikke behov for to som er like dyre (men barnehagen anbefalte at man hadde to dresser).
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Hadde Reflex i fjor. Var fornøyd med den. Går ikke bhg. Synes Reima er dyr.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Kjøpte reflex sin nå til denne høsten, mest for at jeg vet at hun kommer til å bruke den bare et par mnd frem til hun vil bruke sin reima vinterdress, og mener da at det er bortkastet penger rett og slett. Reflex sin er mer enn bra nok, til et par mnd bruk! Har jo regnklær som kommer til å bli brukt mest i høst, da regnet daler ned på denne delen av kontinentet. (Jobber selv i barnehage forresten, og ser hva som duger av klær...) Tenker heller på å kjøpe en reimaparkdress til våren, den kan hun jo bruke til høsten igjen også. Er ikke en fan av å kjøpe for store klær som gir dårlig bevegelsesfrihet, så kjøper den str hun bruker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå