Gå til innhold

Barnevogn i Nord-Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har anbefalinger på barnevogn for oss som bor i Nord-Norge med mye vær og vind?

Jeg ønsker samtidig en vogn som er lett - helst en trehjuling.

Liker godt TFK Joggster Twist og Easy Walker. Noen som har anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat kjøpt en gt safari, veldig fornøyd så langt. Har hørt at den skal være bra på vinterføre,men time will show :)

Skrevet

Vi bor i Tromsø, og her er det jo allslags (dårlig) vær.

Vi har hatt citycross i ett år, er strålende fornøyd.

Nå er ikke dette en trehjuling, men den er en av de letteste vognene på markedet.

Skrevet

Jeg bor ikke i nord, men har brukt min teutonia spirit s3 i all slags vær i vinter, regn, is og mye snø, og jeg er veldig fornøyd!

Hjulene er store nok til å klare snø, og vogna er god og lun!

Skrevet

Har bodd i Finnmark. På et værhardt sted. Hadde god erfaring med både GT safari og OTH urban jungle der. Best erfaring med OTH, da denne har dobbelt stoff i kalesjen og har et flott storm/regntrekk som du kan åpne framme med glidelås. Anbefaler trehjuling når du skal kjøre i mye snø, noe man gjerne gjør i nord. Mye mer framkommelig! Men anbefaler ikke en altfor lett vogn der ;) Bør vel veie rundt 9-10 kg minimum, for det er ikke artig å trille en for lett vogn i kuling ;)

Skrevet

Vi bor i nord og har TFK. Den er flott, stor bag så plass til stor pose, og stor sittedel med plass til ennå større pose når bebisen blir større:)

Lun vogn, med regn/stormtrekk blir den ennå lunere. Den er stødig og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...