Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til å få beundre babyen min på tidlig UL :-)

Blakstad var veldig fornøyd, alt så veldig bra ut, som hun sa. Hjertet banket og slo, og babyen var akkurat så stor som den skulle være (1.47 cm).

Var veldig godt å få se med mine egne øyne at det var noe inni magen.

Nå skal jeg ha første svangerskapskontroll hos fastlegen den 19., og så skal jeg på ny UL 1. september. Gleder meg allerede til å få en ny titt på vidunderet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjempe herlig ut å få se vidunderet:) Så flott at alt så bra ut:)

Jeg var også hos Blakstad for å se om jeg hadde noen follikler, det hadde jeg da foreløpig ikke, (dag 13 i dag) Så skal tilbake til mandag for å se...håper det har kommet noe da:)

Hun mente hun så en på 10 mm, men er ikke alle sammen det da, før de begynner å vokse mener jeg??hm...

Når var du der i dag? Jeg hadde time 08.15. Så to jenter som var der alene i dag og tenkte veldig på om det var noen av dere:)

Klem...

Skrevet

Da traff vi hverandre i dag :-) Det var nemlig jeg som hadde time rett etter deg. Jeg husker ikke navnet ditt, men jeg mener å huske at du hadde langt, ganske lyst hår..

Da jeg var inne til undersøkelse på dag 13 i syklusen, fant hun en folikkel på 15mm. Dag 15 var denne vokst til 18mm, og da var det tid for å sette Ovitrellen. Fikk så time til inseminasjon to dager senere, på dag 17.

Fikk du ny time til ny scanning om et par dager?

Jeg skal tilbake til ny UL 1. september, da skal hun bla se på nakkefolden.

Håper du snart er ute i samme ærend som det jeg var i i dag :-)

Klem..

Skrevet

Så koselig å høre Månestråle75 - gratulerer!

Håper formen er super!

Skrevet

Deilig å se at det er liv! Ta vare på deg selv.

Skrevet

Hei månestråle

Ja det var meg:)

Du hadde brunt hår og olabukse på ikke sant?:)

Så rart, jeg tenkte at det kunne være deg, siden du sa tidligere i uka at du skulle dit på torsdag:)

Ja fikk ny time til mandag så får håpe hun finner noe da:)

Klem:)

Skrevet

Det stemmer. Brunt hår og svart/grå ola bukse, det var meg :-)

Morsomt!

Skal du på treffet som arrangeres her i Oslo den 25. august? Hadde vært hyggelig å veksle noen ord også :-)

Håper Blakstad finner noe på mandag. Skal krysse fingrene.

God helg!

Klem fra

Skrevet

Så deilig å få bekreftelse på at det er liv : ) å få se den lille.

Hvordan er formen din?

Skrevet

Formen er veldig bra. Hadde noen få dager med litt kvalme på morgenen, men det gikk fort over. Eneste er at jeg er mye trøtt, men jeg klager ikke :-)

Skrevet

Så artig det må være å få se den lille :) Blir enda mer virkelig da. Lykke til videre!

Skrevet

Så kjempe bra månestråle!!

Skulle ønske jeg og var på tidlig UL, men det skjedde liksom så mye, og nå er det for seint. Skal på første UL 1. september jeg og, på Drammen sykehus da :)

Lykke lykke til, det her skal vi få til!

Klemmer

Skrevet

Da er det ikke lenge før du får se babyen din :-)

Vil du vite om det blir gutt eller jente?

Det vil jeg. Ikke at jeg foretrekker det ene fremfor det andre, men jeg er jo så nyskjerrig ;-)

Føler du deg gravid?

For meg er det veldig uvirkelig at det er en liten baby i magen min.

Kanskje jeg bare er litt treig i oppfattelsen - hehe..

Lykke til til deg også!

Skrevet

Ja jeg vil absolutt vite, skjønner ikke at noen klarer å holde seg, der er jeg for nysgjerrig gitt :)

Kjenner igjen følelsen, det er veldig uvirkelig. Jeg er kvalm 24/7 ,og har vel vært det i 10 uker nå, så har en påminner der!! Buksene begynner å bli trange og jeg kjenner antydning til liv inni magen på kveldene, så nå føler jeg meg gravid!!! Veldig deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...