Anja1981 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Vi skal i gang med icsi.nr.3. Vil såklart bli gravid, men er livredd for å få tvillinger.... noen som har noen tanker mht.innsetting av ett eller to egg? Første gang satte jeg bare inn ett, og ble gravid med påfølgene MA i uke 12... Andre gang satte jeg inn to egg, og ingen festet seg.... hørt mye om babyklister..kanskje det kan være noe?
Chaiemae Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Dersom du er livredd for å få tvillinger så burde du nok bare sette inn et egg.
Nøtt Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg er også "redd" for tvillinger, men likevel ber jeg dem sette inn to egg på forsøkene våre. Det er liksom det jeg kan gjøre for å påvirke resultatet (selv om suksessraten ikke blir så mange prosent større ved to egg), og jeg liker å vite at jeg gjorde det jeg kunne selv for å bli gravid. Dessuten så er ønsket om barn mye sterkere enn frykten for to på én gang. Babyklister brukte jeg i forrige forsøk (frys) uten at eggene festet seg.. Vet ikke helt om jeg har tro på det jeg, men det skader ikke å prøve.
comma Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Hei Er selv i gang med forsøk nr 7. Og alle gangene har jeg fått inn 2 egg. Har testet positivt på alle forsøkene. Det har resultert i 2 MA og 4 SA. alle mellom uke 11 til 20. På det 6. forsøket vart jeg gravid med tvillinger, men hadde MA i uke 20. Husker jeg også var livredd for å få tvillinger, men når jeg gik gravid med tvillinger så gledet jeg meg veldigt. Nå på dette forsøket skal jeg få gå på fragmin og abyl e i tillegg. Dessuten fikk jeg et råd om å drikke solvipect etter at jeg hadde hentet ut egga, og frem til 6 daget etter innsetting. Så nå skal alt prøves, for jeg gir ikke opp. Lykke til med valget om et eller to egg.
Søskenhåp adopterer Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg vil også helst unngå tvillinger ja.... men har valgt å gjøre det som legene sier, jeg spør ikke om de setter inn ett eller to. Så da lar jeg valget være opp til dem. Blitt gravid både med innsett av 2 og 1 og tror ikke at å sette inn 2 gjør sjansen så mye større. Mange mister jo også ene tvillingen underveis - ofte går det jo bra med tvillinger, men mye kan også skje som kompliserer. Og jeg synes også at det holder med en om gangen jeg da.... Lykke til comma, du fortjener VIRKELIG å lykkes nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå