Gå til innhold

Mange som er 100% sykemeldt i Oslo og gruer seg til en laaang høst? - fler enn meg mener jeg.....

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på om det bar fler enn meg i Oslo området som går hjemme og lurer på hvordan denne høsten skal bli nå når alle er tilbake i sin vanlige hverdag.....

Dette er mitt tredje svangerskap med 100% sykemelding pga bekken og jeg vet at det er ganske kjedelig i blandt å ikke funke.....

- så kanskje vi kunne vært fler som var i samme båt og fikk hverandre gjennom med gode tips og kontakt av forskjellig art : )

Fortsetter under...

Samme her.... har meldt meg opp til studier jeg, for å ha noe å drive med på dagtid når alle andre jobber. Ellers tror jeg det kan bli lange dager, særlig når jeg våkner grytidlig hver morgen. :D Da gjenstår det bare å se hvor flink jeg blir til å lese... hehe .. eller om tiltaksløsheten tar overhånd!

Skal du gå på bekken svømming i byen denne høsten eller, Malyngol?

Lurt med studier - imponerende faktsik!

Jeg har aldri klart noe mer enn strikking og lydbøker...... og det er ikke stort å skryte av : )

Jeg er også hjemme i høst i Oslo. Er permitert fra studiet da novemberfødsel ikke lar seg kombinere med å fullføre semesteret da jeg vil gå glipp av alt for mye obligatorisk undervisning. Tror jeg kommer til å gå på veggen av kjedsomhet de neste 99 dagene frem til termin, og ingen ide om hvordan jeg skal få tiden til å gå. Forslag mottas med takk;-)

trine&mini; Hadde jeg hqatt ben å gå på så hadde jeg gjort ferdig julegavene før fødsel, men det funker bekkenet mitt dårlig til.... Så det blir nok tusen ting på en gang når desember kommer .....

Og det er utrolig hvor fort man fyller dagene egentlig - men kanskje vi hjemmeværende kunne fått til et treff? synes det er litt vanskelig med trff på lørdag når jeg har familie, lørdag formiddag er litt helllig på en måte, men når om helst i uka kan jo passe......

noen som er med på det?

Annonse

har ikke tenkt å gå på bekken svømming, men jeg går til kiropraktor og det hjelper for meg. jeg er med på å treffes på dagtid siden når man har en fra før blir det vanskelig å gå fra dem i helgen.

SÅ hyggelig!

Da foreslår jeg at vi får til noe snart - skal vi bare si at vi annonserer et treff til uka eller noe? Kan jo legge det helt ut på novemberklubben slik at kanskje fler ser?

Jeg sjekker boka og gjør det samme dere og første man legger ut en dato og klokkeslett.

Dette var jo rett og slett litt artig : )

Melder meg inn i klubben! :) Har vært hos legen i dag og ble 100 % sykemeldt pga smerter i rygg og bekken. Jeg klarer å gå, men det er vanskeligere å sitte stille veldig lenge, så kanskje jeg skal starte på julegavene? Det var ingen dum ide, faktisk!

Og jeg blir gjerne med på treff! Det høres veldig koselig ut!!

Jeg vil gjerne være med, men er nødt til å ta det litt på sparket! formen er nemlig veldig opp og ned om dagen, så er den bånn på onsdag vil jeg ikke presse meg avgårde! Men høres veldig koselig ut! :) Hvem er dere egentlig? Hvor i Oslo bor dere og hvor gamle er dere? Jeg er førstegangs fra Lambertseter, 27 år!

Annonse

Jeg er snart 34 år og har en jente på 2 år. Bor på Lindeberg.

Har dessverre ikke mulighet til å møte dere den 20., men satser på å bli med neste gang :)

Kos dere masse!!

NEI, NEI! Vi stresser ikke med det å finne et nytt sted til i morgen!!!!

Jeg klarer meg, bena funker litt fremdeles : )

Da lar jeg bare stolen stå og beregner litt bedre tid : )

Så kan vi heller se hva vi kan gjøre ved en senere anledning!

gleder meg til vi sees i morgen - og takk for svar - det er så greit å være forberedt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...