Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Heter flyplassen nær Langesund det? Finner ikke noen adresse eller noe telefonnummer dit, og jeg skal hente sambo der mens vi er på Hydrstranda... Men hvordan skal jeg finne frem da? Hadde tenkt å bruke gps, men hva skal jeg plotte inn??
Jenta25 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Nei Fyresdal flyplass er ikke i nærheten av langesund,vil tippe d vertfall er to-tre timers kjøretur,må kjøre e-18 og over drangedal. Fyresdal flyplass ligger i fyresdal kommune,så du kan jo søke på kommunen så finner du lett fram til flyplassen
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Nærmeste flyplass er Gjeiteryggen i Skien, evt Torp i Sandefjord.
Mamma til et Lykketroll Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Den flylassen som ligger nærmest Langesund heter Geiteryggen og ligger i Skien. Jeg vil tippe det er ca 35 min å kjøre fra Langesund? Men, vet du at han skal lande i Fyresdal eller er det på en flyplass som er nære Langesund?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå