Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Skal på ferie i morgen, 7 timers kjøretur. Finner ikke noe på pakken siden alt står på finsk/tysk vet ikke. Den står i kjøla på butikken, men jeg vet ikke om det bare er fordi vi skal finne den sammen med de andre melkene
Meg og knoll&tott Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Nix. Den kan være i romtemperatur så lenge den ikke er åpnet:)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Ikke noe problem :-) Så lenge melka er uåpnet holder den seg finfint uten kjøle. Her i området er det bare litt av melka som står i kjøla, resten står i "spesial mat" avdelingen uten kjøle. Vi hadde med både soyamelk og youghurt for ei uke når vi var på ferie nå :-)
børdi Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 nei,, kan stå romtemperert så lenge den ikke er åpnet-. Etter den er åpnet kan den stå 7 dager i kjøleskap
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 som de andre har sagt så nej, og det er bra for her skal jeg ha med soyamelk til tyrkia!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå