jente+gutt+? Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Lurer bare på om noen har erfaring med behandling av bekkenløsn. hos osteopat?
EndeligEndelig!! Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg var ikke hos osteopat under svangerskapet, men etter på og hadde god effekt av det. Så det kan helt klart være et forsøk om man er plaget.
Mini LK Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Jeg gikk til en osteopat som også var akkupunktør, en perfekt kobinasjon. For meg hjalp nålene best på alle smertene, men jeg trengte også å få løst opp spesielt i bekkenet, dette fikk jeg hos ham. Var nesten bare gravide som gikk der. Men det viktigst er at den du går til er flink og du føler det hjelper. Føles det galt så prøv noe annet.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg har god erfraring med osteopat! De har peiling på "strukturen".Viktig å be om forklaring på hva de gjør, hvorfor og hvordan man selv kan bidra i dagliglivet for å holde seg i best mulig "form". Ikke alle som forteller alt de gjør....etter min erfaring da : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå