Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg har brukt opp min engangstønad. fra før har jeg fått livsopphold og husleige dekket. så flyttet jeg til en ny by,. engangstønaden fikk jeg i den gamle byen. nå sier de på nav her at de regner engangstønaden som inntekt . jeg har brukt opp min. får jeg ikke noe hjelp da? noen som har vært i samme sitvasjon .>? eller som vet hvordan jeg kan få støtte fra nav?
Guttemamma75 Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Engangsstønaden er ment til innkjøp til babyen og livsopphold til mor i de 3 ukene før og 6 ukene etter fødsel, så dersom du har brukt opp pengene kan du få problemer med å få noe mer.. Vet at andre har skrevet om at de ikke har fått hjelp på sosialkontoret pga engangsstønaden er ment å dekke livsopphold... Så tror det kan bli vanskelig å få noe mer ja.... Men snakk med nav du, har du en god grunn til at du har brukt opp pengene er det kanskje hjelp å få allikevel....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Har du brukt de opp er det nok liten sjanse for at du får noe mer - kanskje på sosialen, men jeg tviler siden du har fått engangsstønaden. Lov å spørre, men det kan se ut som du må finne andre måter å skaffe deg en inntekt på. Har du født? Lenge igjen? Må melde deg hos NAV da og bli arbeidssøker evt. - står ikke noe om hva du gjør til daglig.......så jeg antok at du var arb.ledig.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 når den er brukt opp må du begynne å jobbe, som alle oss andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå